Χρηματοοικονομικά

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου σε συνεργασία  με τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης TASEIS στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων τους στον τομέα της δια βίου μάθησης οργανώνουν και υλοποιούν επιμορφωτικό πρόγραμμα διάρκειας 208 ωρών που παρέχει εξειδικευμένες γνώσεις σχετικά με την πρακτική εφαρμογή των βασικών χρηματοοικονομικών μεθόδων και εργαλείων λήψης ορθολογικών αποφάσεων Οικονομικής Διαχείρισης και Αξιολόγησης Επενδύσεων. Το πρόγραμμα εστιάζει στην εκπαίδευση των στελεχών εταιρειών του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα στη  χρήση των τεχνικών ανάλυσης αριθμητικών οικονομικών δεδομένων, επεξεργασίας οικονομικών προβλημάτων, αποτίμησης χρηματοοικονομικών επενδύσεων και χρηματοδοτικών επιλογών, με  αξιοποίηση και των δυνατοτήτων ταχείας επεξεργασίας δεδομένων των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ KAI ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΝ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ KAI ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΝ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ KAI ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΝ

Σχεδιασμός Επιχειρηματικού Σχεδίου/Business Plan βήμα - βήμα (με χρήση υπολογιστών)

Στην σημερινή οικονομική πραγματικότητα της Κρίσης των κόκκινων δανείων και των εξωδικαστικών συμβιβασμών, οι τράπεζες ζητούν, κατά κανόνα, από τις επιχειρήσεις να υποστηρίζουν τα χρηματοδοτικά τους αιτήματα με business plans, επιχειρηματικά σχέδια δράσης με στόχο την διασφάλιση της βιωσιμότητας των μονάδων και  την ομαλή εξυπηρέτηση των αιτούμενων δανείων. Πέραν όμως της εξυπηρέτησης δανειακών σκοπιμοτήτων, το business plan αποτελεί θεμελιώδες εργαλείο διοίκησης και προγραμματισμού των επιχειρηματικών μονάδων, προσέλκυσης νέων μετοχικών κεφαλαίων και επενδυτών και βασικό άξονα αξιολόγησης των δράσεων των επιχειρηματικών διοικήσεων. Σκοπός του Σεμιναρίου είναι η εκπαίδευση στις τεχνικές κατάρτισης ενός σύγχρονου business plan, αλλά και στις θεμελιώδεις χρηματοοικονομικές έννοιες, μεθοδολογίες  και υπολογισμούς που συγκροτούν το υπόβαθρο του.

Χρηματοοικονομικά για Στελέχη Επιχειρήσεων στην πράξη

Η μετεξέλιξη αλλά και η πολυπλοκότητα των συναλλαγών σ’ ένα παγκοσμιοποιημένο και ανταγωνιστικό περιβάλλον απαιτεί πολύ καλή γνώση και κατανόηση των χρηματοπιστωτικών και νομικών θεμάτων που συναντώνται σ’ αυτές, συμβάλλοντας  στον ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο χειρισμό των θεμάτων που προκύπτουν. Σκοπός του Σεμιναρίου είναι η εκπαίδευση στα εργαλεία και τις μεθοδολογίες των εφαρμοσμένων οικονομικών και του σύγχρονου χρηματοοικονομικού management για την ταχεία επίλυση των βασικότερων πρακτικών προβλημάτων της Διοίκησης Επιχειρήσεων, με την βοήθεια των υπολογιστικών δυνατοτήτων των ηλεκτρονικών υπολογιστών     

Χρηματοπιστωτικά  και νομικά θέματα συναλλακτικής των επιχειρήσεων

Η μετεξέλιξη αλλά και η πολυπλοκότητα των συναλλαγών σ’ ένα παγκοσμιοποιημένο και ανταγωνιστικό περιβάλλον απαιτεί πολύ καλή γνώση και κατανόηση των χρηματοπιστωτικών και νομικών θεμάτων που συναντώνται σ’ αυτές , συμβάλλοντας  στον ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο χειρισμό των θεμάτων που προκύπτουν. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η απόκτηση χρηστικής τεχνογνωσίας για κρίσιμα ζητήματα ευρέος φάσματος της συναλλακτικής των επιχειρήσεων σε διαχειριστικά, δοσοληπτικά και χρηματοδοτικά θέματα τραπεζικών και εξωτραπεζικών πιστώσεων προς και από πελάτες και προμηθευτές ώστε να αξιολογούνται, επιλέγονται και διασφαλίζονται οι καλύτεροι δυνατοί τιμολογιακοί, διαχειριστικοί και συμβατικοί όροι.

Τα αξιόγραφα στις συναλλαγές (συναλλακτική-πιστωτική-εξασφαλιστική-φορολογική λειτουργία)

Τα αξιόγραφα στις συναλλαγές (συναλλακτική – πιστωτική – εξασφαλιστική – φορολογική λειτουργία)

Στην καθημερινή συναλλακτική πρακτική η χρήση των αξιογράφων (επιταγής, συναλλαγματικής, φορτωτικής, μετοχής κτλ.) γίνεται όλο και πιο συχνή, αφού το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών διενεργείται με βάση την καλή πίστη των συναλλασσομένων. Έτσι, τα αξιόγραφα αυτά χρησιμοποιούνται στην καθημερινή συναλλακτική δραστηριότητα ως μέσα πληρωμών, παροχής και εξασφάλισης πιστώσεων αλλά και εκπλήρωσης φορολογικών υποχρεώσεων. Από την άλλη πλευρά παρατηρούνται σοβαρά προβλήματα ρευστότητας στην αγορά, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια καθώς και μια ανησυχητική εξέλιξη στους δείκτες της πιστωτικής ασφυξίας (επιταγές και συναλλαγματικές).  Τα αξιόγραφα, γενικά, διέπονται από αυστηρούς θεσμικούς και κανονιστικούς κανόνες και διακρίνονται για την έντονη τυπικότητά τους. Κατά συνέπεια, οι συναλλασσόμενοι πρέπει να δίνουν μεγάλη σημασία στη σωστή εφαρμογή τους και συμπλήρωση των τυπικών τους στοιχείων, ώστε να αποφεύγονται ενέργειες που αντιβαίνουν την έννομη τάξη. Επίσης η πολυπλοκότητα του διαδικαστικού πλαισίου ιδιαίτερα της επιταγής και συναλλαγματικής απαιτεί εξοπλισμό γνώσεων, προκειμένου να διασφαλίζεται η σωστή και αποτελεσματική διαχείρισή τους και κατά συνέπεια να αποφεύγονται λάθη και παραλείψεις προς όφελος των εμπλεκόμενων μερών.

Διαχείριση μη εξυπηρετούμενων απαιτήσεων μέσω της Αναγκαστικής Εκτέλεσης και Πλειστηριασμού

«Διαχείριση μη εξυπηρετούμενων απαιτήσεων εταιρικής και λιανικής τραπεζικής μέσω της Αναγκαστικής Εκτέλεσης και Πλειστηριασμού, σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις του θεσμικού και κανονιστικού πλαισίου (ν. 4512/2018, ν. 4446/2016 και ν. 4335/2015)» (Θεωρητική και Πρακτική προσέγγιση)

Σεμινάριο Budgeting

Budgeting

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει στους συμμετέχοντες πώς να αναπτύσουν και να παρακολουθούν έναν προϋπολογισμό, για την βελτίωση των επιδόσεων και των αποτελεσμάτων που απαιτούν οι εκάστοτε στόχοι μιας επιχείρησης και να τους προετοιμάσει πάνω στο χτίσιμο σχεδίου αντιμετώπισης απρόβλεπτων περιστάσεων, καθιστώντας τον προϋπολογισμό εργαλείο προγραμματισμού με τη μέγιστη δυνατή ευελιξία.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ: «Διαχείριση απαιτήσεων σε οριστική καθυστέρηση μέσω: α) Εξωδικαστικού διακανονισμού – Ρύθμισης, β)  Αναγκαστικής Είσπραξης, γ) Πτώχευσης

«Διαχείριση απαιτήσεων σε οριστική καθυστέρηση μέσω των διαδικασιών: α) Εξωδικαστικού διακανονισμού – Ρύθμισης, β)  Αναγκαστικής Είσπραξης και γ) Πτώχευσης,

σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις του θεσμικού και κανονιστικού πλαισίου (ν. 4335/2015 και ν. 4446/2016)» (Πρακτική προσέγγιση)

Διαχείριση «κόκκινων» δανείων και πιστώσεων μέσω του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων - Νόμος 4469/2017 & Διαμεσολάβηση στη Πράξη.

Επωθεληθείτε από την χρήση του θεσμικού πλαισίου για την ρύθμιση των οφειλών των επιχειρήσεων.
17, 22, 23, 26, 27 Ιουνίου 2017
 

Σελίδες

Εγγραφή στο RSS - Χρηματοοικονομικά

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής