ΔΥΠΑ Ελλαδα 2.0

mini briefings

Πως να Κατακτήσετε και τους πιο Δύσκολους Πελάτες σας.

Σκοπός του mini briefing είναι οι συμμετέχοντες

  • Να εκπαιδευθούν στη διαχείριση δύσκολων πελατών με τη βοήθεια ενός μεγάλου κεφαλαίου της επικοινωνίας που ονομάζεται “Συναλλακτική Ανάλυση”.
  • Να διδαχθούν μέσα από διάφορα παραδείγματα διαχείρισης δύσκολων πελατών από την καριέρα του Εισηγητή.     
  • Να μάθουν να συντονίζονται στη διάθεση του Πελάτη & στα μηνύματα που εκπέμπει με τη γλώσσα του σώματος & τις εκφράσεις του.
  • Να παρουσιάσουν οι συμμετέχοντες διάφορες περιπτώσεις δύσκολων πελατών & να διδαχθούν τον ιδανικό τρόπο διαχείρισης τους.
  • Να βελτιώσουν το δικό τους επικοινωνιακό προφίλ μέσα από προσωπικές συζητήσεις με τον Εισηγητή.

Σχεδιάζοντας Μαζί το Μονοπάτι της Καριέρας σας.

Σκοπός του ini briefing είναι να μάθουν οι συμμετέχοντες:

  • τις δυνατότητες που τους έχει δώσει η φύση & πως θα τις αξιοποιήσουν καλύτερα, στη προσπάθεια να επιλέξουν ένα επάγγελμα που θα το αγαπήσουν.
  • τα επαγγέλματα που έχουν ζήτηση σήμερα & σε βάθος πενταετίας, στην αγορά εργασίας.
  • που θα σπουδάσουν τι; Πόσο απαραίτητες είναι οι Μεταπτυχιακές σπουδές, Πόσο κοστίζουν.
  • πως θα βρουν δουλειά. Πως να προετοιμαστούν για μια συνέντευξη Επιλογής, Πως να εντυπωσιάσουν τον Εξεταστή με την γενικότερη εμφάνιση & συμπεριφορά τους, τις ερωτήσεις που θα του υποβάλουν, την συμπεριφορά τους στο χρονικό διάστημα μετά τη συνέντευξη.
  • πως να αλλάξουν το μονοπάτι της καριέρας τους, εάν αυτό που ήδη έχουν επιλέξει δεν τους ικανοποιεί.

Η Σημασία των 4 πρώτων Λεπτών σε Διάφορες Φάσεις της Ζωής μας

Σκοπός του mini briefing είναι οι συμμετέχοντες...

  • Να συνειδητοποιήσουν ότι η πρώτη εικόνα για κάθε άνθρωπο είναι πολύ σημαντική σε όλες τις φάσεις της ζωής του & σχηματίζεται μέσα στα 4’ λεπτά μιας γνωριμίας.
  • Να μάθουν τρόπους να κατακτούν τους πελάτες τους μέσα σ’ αυτό το χρονικό διάστημα.
  • Με τη μέθοδο των 4 ‘ λεπτών να μάθουν να εντυπωσιάζουν τον Εξεταστή τους, σε μια συνέντευξη  Επιλογής για μια θέση εργασίας.
  • Να βελτιώσουν τον τρόπο της προφορικής επικοινωνίας & της γλώσσας του σώματος στις Δημόσιες Σχέσεις τους.
  • Να γίνουν καλύτεροι στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.  

Πως να Ολοκληρώνετε ένα Επιτυχημένο Meeting στο Μισό Χρόνο

ΣΚΟΠΟΣ του mini briefing είναι να μάθουν οι συμμετέχοντες:

  • Να συντονίζουν σωστά κι αποτελεσματικά τα meetings τους.
  • Να τα ξεκινούν & να τα ολοκληρώνουν  στην ώρα τους.
  • Να είναι σωστοί & παραγωγικοί συμμετέχοντες.
  • Να συνειδητοποιήσουν ότι από τον τρόπο που αναπτύσσουν της απόψεις τους & τις ιδέες τους & από το ενδιαφέρον που δείχνουν, μπορούν να φτιάξουν ή να καταστρέψουν τη καριέρα τους.
  • Να ελέγχουν & να αξιολογούν την επιτυχία  ενός meeting.

Πως να Εξασφαλίσετε την Πίστη & Αφοσίωση των Υφισταμένων σας & να Αυξήσετε την Παραγωγικότητά τους.

Το mini briefing έχει ως στόχο να μάθει ο Επικεφαλής & όλο το Management του Οργανισμού ή της Επιχείρησης:

  • Να εμπνέει τους υφισταμένους του ν’ αποδώσουν, στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.   
  • Να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους & να βελτιώσουν τις αδυναμίες τους.
  • Να επικοινωνούν καλύτερα με το περιβάλλον.  
  • Να επιλέγουν σωστά τους συνεργάτες τους & ν’ αξιολογούν τη απόδοση τους.
  • Να εκχωρούν πρωτοβουλίες &  αρμοδιότητες στους υφισταμένους τους.
  • Να ανεβάζουν το ηθικό των υφισταμένων τους σε περίοδο κρίσης.

Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση των Πελατών ανάλογα με την Προσωπικότητα & τον Χαρακτήρα τους

Σκοπός του mini briefing είναι...

  • Να μάθουν οι συμμετέχοντες να εξυπηρετούν τους Πελάτες τους με βάση το τι θα ήθελαν ν’ ακούσουν.
  • Να ενημερωθούν για τις πέντε διαφορετικές κατηγορίες Πελατών, τα κύρια χαρακτηριστικά τους καθώς & την προσαρμογή του τρόπου επικοινωνίας τους & εξυπηρέτησης σ’ αυτά. 
  • Τον ρόλο που παίζει η θεωρία του Roger Sperry (Νόμπελ Ιατρικής) σχετικά με Αριστερό & Δεξί   ημισφαίριο του Εγκεφάλου, στην αποτελεσματική Εξυπηρέτηση των Πελατών.
  • Μέσα από ζωντανά παραδείγματα & ερωτήσεις να συνειδητοποιήσουν οι συμμετέχοντες σε ποια κατηγορία, με βάση τη θεωρία του Roger Sperry, ανήκουν (αυτογνωσία).

Πως να Αποκτήσουν οι Εργαζόμενοι & τα Στελέχη σας Συνείδηση Προσωπικής Ποιότητας & Κουλτούρα Ομάδας.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι...

  • Να συνειδητοποιήσουν  οι συμμετέχοντες την σημασία της “Προσωπικής Ποιότητας” στην εργασία τους & τα σημαντικά προβλήματα συνεργασίας & κακής εικόνας  που δημιουργούνται σε μια Επιχείρηση η Οργανισμό από την απουσία της.
  • Να καταλάβουν γιατί το 80% των προγραμμάτων Ολικής Ποιότητας στη Δύση έχουν αποτύχει.
  • Να δίνουν μεγάλη σημασία στο ντύσιμο & την εμφάνιση τους, στους τρόπους & τη συμπεριφορά τους & στο λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν.   
  • Να αποκτήσουν νοοτροπία ”Κουλτούρας Ομάδας” χωρίς ανταγωνισμούς μεταξύ τμημάτων η ακόμη & συναδέλφων του ιδίου τμήματος.
  • Να μάθουν να δουλεύουν για κοινούς Στόχους που είναι η Επιτυχία & η άριστη εικόνα της Επιχείρησης η του Οργανισμού στην αγορά.
Εγγραφή στο RSS - mini briefings

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής