ΔΥΠΑ Ελλαδα 2.0

Πωλήσεις

Πως να Κατακτήσετε και τους πιο Δύσκολους Πελάτες σας.

Σκοπός του mini briefing είναι οι συμμετέχοντες

  • Να εκπαιδευθούν στη διαχείριση δύσκολων πελατών με τη βοήθεια ενός μεγάλου κεφαλαίου της επικοινωνίας που ονομάζεται “Συναλλακτική Ανάλυση”.
  • Να διδαχθούν μέσα από διάφορα παραδείγματα διαχείρισης δύσκολων πελατών από την καριέρα του Εισηγητή.     
  • Να μάθουν να συντονίζονται στη διάθεση του Πελάτη & στα μηνύματα που εκπέμπει με τη γλώσσα του σώματος & τις εκφράσεις του.
  • Να παρουσιάσουν οι συμμετέχοντες διάφορες περιπτώσεις δύσκολων πελατών & να διδαχθούν τον ιδανικό τρόπο διαχείρισης τους.
  • Να βελτιώσουν το δικό τους επικοινωνιακό προφίλ μέσα από προσωπικές συζητήσεις με τον Εισηγητή.

Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση των Πελατών ανάλογα με την Προσωπικότητα & τον Χαρακτήρα τους

Σκοπός του mini briefing είναι...

  • Να μάθουν οι συμμετέχοντες να εξυπηρετούν τους Πελάτες τους με βάση το τι θα ήθελαν ν’ ακούσουν.
  • Να ενημερωθούν για τις πέντε διαφορετικές κατηγορίες Πελατών, τα κύρια χαρακτηριστικά τους καθώς & την προσαρμογή του τρόπου επικοινωνίας τους & εξυπηρέτησης σ’ αυτά. 
  • Τον ρόλο που παίζει η θεωρία του Roger Sperry (Νόμπελ Ιατρικής) σχετικά με Αριστερό & Δεξί   ημισφαίριο του Εγκεφάλου, στην αποτελεσματική Εξυπηρέτηση των Πελατών.
  • Μέσα από ζωντανά παραδείγματα & ερωτήσεις να συνειδητοποιήσουν οι συμμετέχοντες σε ποια κατηγορία, με βάση τη θεωρία του Roger Sperry, ανήκουν (αυτογνωσία).

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ» απο το Παν. Αιγαίου

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου σε συνεργασία  με τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης TASEIS στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων τους στον τομέα της δια βίου μάθησης οργανώνουν και υλοποιούν επιμορφωτικό πρόγραμμα διάρκειας 432 ωρών που παρέχει εξειδικευμένες γνώσεις στο Marketing και τις πωλήσεις στον τουρισμό.  Το επιμορφωτικό πρόγραμμα ανοίγει το δρόμο στους συμμετέχοντες για την κατανόηση και εμπέδωση της διαδικασία και των σταδίων του στρατηγικού τουριστικού Μάρκετινγκ και της οργάνωσης των πωλήσεων, προκειμένου να μπορούν να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αναπτυσσόμενης τουριστικής αγοράς από την θέση που κατέχουν ή πρόκειται να αναλάβουν, ώστε να μπορούν να συνεισφέρουν στην αύξηση της πελατείας και των εσόδων των τουριστικών επιχειρήσεων.

Ποιοτική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνική Επικοινωνία για αύξηση πωλήσεων

Ποιοτική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνική Επικοινωνία για αύξηση πωλήσεων

Το σεμινάριο αποτελεί πρακτικό εργαστήριο εκπαίδευσης πάνω σε πρότυπα τηλεφωνικής επικοινωνίας που έχουν στόχο να περιορίσουν τα συνηθισμένα λάθη των πωλητών και των τηλεφωνητών που απασχολούνται στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να ακολουθούν τις αρχές ενεργητικής ακρόασης, να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες λέξεις με τον κατάλληλο τρόπο και να επεξηγούν αφού πρώτα κατανοήσουν το υπόβαθρο του πελάτη. Σκοπός του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις τεχνικές της αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας, προκειμένου να τις χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους εργασία και να αυξήσουν την απόδοσή τους, να μειώσει σημαντικά το χρόνο ολοκλήρωσης των κλήσεων και συνολικά τον χρόνο αποπεράτωσης εργασιών. 

Public Speaking: Τεχνικές Επικοινωνίας & Παρουσίασης σε ακροατήριο

Public Speaking | Τεχνικές Επικοινωνίας & Παρουσίασης σε ακροατήριο

Σας φοβίζει η έκθεση σε ακροατήριο; Δεν μπορείτε πάντα να κρατήσετε το ενδιαφέρον των ανθρώπων; Σας «μπλοκάρουν» οι ερωτήσεις ενός απαιτητικού ακροατηρίου; Θα θέλατε να απολαμβάνετε και εσείς και το κοινό σας τις δημόσιες ομιλίες σας;

Συμμετέχοντας στο εργαστήριο Public Speaking μπορείτε να γίνετε εκείνος ο τύπος του ομιλητή που όλοι θα ήθελαν να γνωρίσουν από κοντά, που όλοι αναζητούν στο τέλος για να ανταλλάξουν δύο λόγια εκτίμησης και θαυμασμού…

FROM STORY TELLING TO STORY SELLING...με την Εβελίνα Κοκκίνη

Η τέχνη της αφήγησης στην πώληση!

ΣΚΟΠΟΣ

• Να καταδείξει τη σημασία της σωστής  αφήγησης ιστορίας για την πώληση και να αναδείξει τα πλεονεκτήματά της για τον πελάτη, τον πωλητή και την εταιρεία.
• Να διδάξει  μεθόδους - τεχνικές αφήγησης και δημιουργίας ιστορίας, κατά τη συζήτηση για την πώληση, κεντρίζοντας τη φαντασία του πελάτη και εμπνέοντας τον να προβεί σε αγορά.

ΧΡΟΝΟΣ & ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
29 Νοεμβρίου 2016 | 10:00 - 15:00
Αιόλου 72, 7ος όροφος, Αθήνα

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: CUSTOMER EXPERIENCE με τον Δημήτρη Τσίτο

Κάντε την πώληση μια συναρπαστική εμπειρία για τον πελάτη σας!

ΣΤΟΧΟΙ

  •  Να καλλιεργήσει - και να εδραιώσει – στους συμβούλους πωλήσεων των καταστημάτων, μια κουλτούρα που να δημιουργεί ευχάριστες εμπειρίες στους πελάτες από την επίσκεψή τους στο κατάστημα.
  •  Να δημιουργήσει πιστούς και μόνιμους πελάτες στην επιχείρηση.
  • Να διαμορφώσει τις κατάλληλες «στάσεις», «διαθέσεις» και «συμπεριφορές» οι οποίες θα συντελούν άμεσα και διαχρονικά στην μεγιστοποίηση της κερδοφορίας και του κύρους της επιχείρησης ως image maker.
  • Οι σύμβουλοι πωλήσεων να  εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, να γνωρίσουν σύγχρονα και αποτελεσματικά εργαλεία και τεχνικές και να ελκυστούν σε μια διαδικασία αυτογνωσίας, αποκτώντας αντίληψη των δυνατοτήτων τους και διευρύνοντας την οπτική τους πάνω στην εργασία.

ΧΡΟΝΟΣ & ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
21 Νοεμβρίου 2016 | 10:00 - 17:00
Αιόλου 72, 7ος όροφος, Αθήνα

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: TERRITORY SALES MANAGEMENT με τον Δημήτρη Τσίτο

TERRITORY SALES MANAGEMENT

Μια θεμελιώδης προσέγγιση στη Διοίκηση Περιφέρειας/Περιοχής Πωλήσεων για να απογειώσετε τις πωλήσεις σας!

Είστε απολύτως βέβαιοι ότι έχετε στη διάθεσή σας ένα αποτελεσματικό πλάνο για τις περιφέρειες των πωλήσεών σας;  Εάν δεν έχετε προγραμματισμό, οργάνωση και πλάνο, τότε έχετε προγραμματισμό και πλάνο για αποτυχία. Αυτό το πρόγραμμα διδάσκει στους συμμετέχοντες, με έναν εύληπτο και πρακτικό τρόπο, πώς να δομούν ένα πλάνο περιφέρειας και να το διοικούν μειώνοντας ταυτόχρονα τα έξοδα.

ΣΚΟΠΟΣ

Να προμηθεύσει με εφόδια, γνώσεις, ικανότητες, εμπειρία τους προϊσταμένους (supervisors) περιφερειών, ώστε να βελτιώσουν τις αποδόσεις σε πωλήσεις και κερδοφορία της αλυσίδας των σημείων/καταστημάτων πωλήσεων.

ΧΡΟΝΟΣ & ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
28 Νοεμβρίου 2016 | 10:00 - 17:00
Αιόλου 72, 7ος όροφος, Αθήνα

Αποτελεσματικές Λιανικές Πωλήσεις | Πρακτικό εργαστήριο στις Πωλήσεις Λιανικής

Αποτελεσματικές Λιανικές Πωλήσεις | Πρακτικό εργαστήριο στις Πωλήσεις Λιανικής

Σκοπός του προγράμματος είναι να  καταδειξει βημα βημα τα σταδια μιας επαγγελματικης, υψηλου επιπέδου πώλησης και τα συστατικά της, να προτείνει μεθόδους κατανόησης του πελάτη, των αναγκών και της προσωπικότητας του και να προσεγγίσει το θεμα της επικοινωνίας και των σχέσεων με τον πελάτη αναπτύσσοντας μέσα απο πρακτικές ασκήσεις και σενάρια τις αντίστοιχες ικανότητες στους συμμετέχοντες.

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ - ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ NLP ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ με την Αλεξ. Ευθυμιάδου

ΣΤΟΧΟΙ

Πόσοι από εσάς έχετε θαυμάσει ανθρώπους για την ευελιξία της σκέψης τους, για το πώς πουλούν τις ιδέες τους, για την ευστοχία της επιχειρηματολογίας τους; Πόσο πολύ θα ενδιέφερε να έχετε στα χέρια σας αυτό το μηχανισμό και να γνωρίζετε τι κάνουν και πως σκέφτονται;

  • Τι παρατηρούν, τι ακούν, πώς ρωτούν;
  • Πώς μειώνουν αντιστάσεις και δημιουργούν κλίμα αποδοχής;
  • Πώς εστιάζουν γρήγορα στην ουσία της πληροφορίας (τι πραγματικά θέλει κάποιος);
  • Πως επεξεργάζονται με άνεση όλα τα στοιχεία και πως διαμορφώνουν την σκέψη τους, το λόγο τους και την επιχειρηματολογία τους;
  • Πως ξεπερνούν εμπόδια και δημιουργούν εναλλακτικές προοπτικές

ΧΡΟΝΟΣ & ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
8 εκπαιδευτικές ώρες | 18 Οκτωβρίου 2016 | 9:30 - 16:30
Αιόλου 72, 7ος όροφος, Αθήνα

Σελίδες

Εγγραφή στο RSS - Πωλήσεις

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής