ΔΥΠΑ Ελλαδα 2.0

Αποτελεσματικές Λιανικές Πωλήσεις | Πρακτικό εργαστήριο στις Πωλήσεις Λιανικής

Αποτελεσματικές Λιανικές Πωλήσεις | Πρακτικό εργαστήριο στις Πωλήσεις Λιανικής

 

Αποτελεσματικές Λιανικές Πωλήσεις | Πρακτικό εργαστήριο στις Πωλήσεις Λιανικής
Ένα δυναμικό πρόγραμμα γνώσης & εμπειρίας, που θα σε κάνει να δεις το επαγγελμα του πωλητή με άλλο μάτι!
31 Οκτωβρίου 2017 ,  9:00 – 14:00

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι να  καταδειξει βημα βημα τα σταδια μιας επαγγελματικης, υψηλου επιπέδου πώλησης και τα συστατικά της, να προτείνει μεθόδους κατανόησης του πελάτη, των αναγκών και της προσωπικότητας του και να προσεγγίσει το θεμα της επικοινωνίας και των σχέσεων με τον πελάτη αναπτύσσοντας μέσα απο πρακτικές ασκήσεις και σενάρια τις αντίστοιχες ικανότητες στους συμμετέχοντες.


Σε ποιούς απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε πωλητές καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και σε ιδιοκτήτες και υπαλλήλους μικρών επιχειρήσεων που ασχολούνται με την διαδικασία της πώλησης. Επίσης, το σεμινάριο μπορούν να παρακολουθήσουν και άτομα που διεκδικούν μια θέση στην αγορά εργασίας ως σύμβουλοι πωλήσεων και επιθυμούν να αποκτήσουν ένα πιο επαγγελματικό υπόβαθρο γύρω απο την προσέγγιση των σύγχρονων πωλήσεων. 


 

Θεματολογία

Ενότητα 1: Προετοιμασία Πώλησης                                

  • Κοιτάξου στον καθρέφτη… θα σε «αγόραζες»;
  • Γιατί θα σε αγόραζες; Ποιό είναι το “Σημείο Διαφοροποίησής σου»;
  • Η «Φαρέτρα» της Πρώτης Εντύπωσης
  • Η «καυτή» Παράμετρος: Χρόνος
  • Ξεπέρασε τους μεγαλύτερους φόβους αναφορικά με την Πώληση και όρμα στη μάχη!
  • Έχοντας κατά νου τους στόχους σου:
  • Στοχοθεσία Τμήματος/ Καταστήματος/ Περιφέρειας
  • Προσωπική Στοχοθεσία
  • Σύνδεση Στόχων με Ατομική Απόδοση
  • Πόσο καλά γνωρίζεις τα προϊόντα/ υπηρεσίες σου & πόσο αυτά του Ανταγωνισμού
  • Ώρα να αναλύσεις βάσει στοιχείων τους πελάτες σου (υπάρχοντες & δυνητικούς)
  • Πως και με ποιους πελάτες αξίζει να επιμένεις
  • Πόσοι τύποι πελατών υπάρχουν; Μάθε & κάνε τη διαφορά!
  • Συμπεριφορές – Κλειδιά για κάθε Τύπο Πελάτη
  • Αξιολόγησε τη δυναμική κάθε πελάτη & εντόπισε Ευκαιρίες Πώλησης

Ενότητα 2: Κατανόηση των Προσδοκιών & Διερεύνηση των Αναγκών του Πελάτη

  • Τι αγοράζουν πραγματικά οι άνθρωποι;
  • Πελάτης… αυτός ο «Άγνωστος»… Μύθοι & πραγματικότητα της ψυχολογίας πελατών
  • Κοιτώντας πίσω από τη «βιτρίνα»… Βούτηξε στις βαθύτερες ανάγκες και προσδοκίες του πελάτη
  • Η Προσέγγιση της Διερεύνησης Βήμα-Βήμα:
  • Επένδυσε στο Διάλογο
  • Συζήτησε αναφορικά με το προϊόν/ υπηρεσία
  • Κάνε τις κατάλληλες ερωτήσεις

Ενότητα 3: Συμβουλή & Πρόταση Πώλησης              

  • Παρουσιάζοντας τα προϊόντα/ υπηρεσίες σουΠροτείνοντας στον πελάτη λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του
  • Η τέχνη του να πουλάς Οφέλη και όχι Χαρακτηριστικά… μάθε την!
  • Εντόπισε το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα σε ό,τι πουλάς και επικοινώνησε το
  • Πώληση Αξίας VS Πώληση Τιμής
  • Πώς κάνεις τον άλλο να συμφωνήσει μαζί σου & να προχωρήσει στην αγορά;
  • Δίνεις σταθερά μηνύματα ή αντιφάσκεις;
  • Πώς χειρίζεσαι τις Αντιρρήσεις & τις Υπεκφυγές;
  • Πώληση χωρίς κλείσιμο..δεν είναι Πώληση! Τόλμησε το!

Ενότητα 4: Εξυπηρέτηση μετά την Πώληση                  

  • Και μετά τη συμφωνία, τι; Η δουλειά σου δεν τελειώνει εδώ… Εξυπηρέτηση and keep walking!
  • Ξάφνιασε ευχάριστα τον πελάτη, προσφέροντας 1% παραπάνω
  • Διαχειρίσου αποτελεσματικά και τα πιο δύσκολα παράπονα
  • Ισορροπώντας στο σχοινί των Σχέσεων: Παράγοντας Επιτυχίας στις Μακροχρόνιες Συνεργασίες
  • Διατήρησε το Ηθικό σου σε Υψηλά Επίπεδα… όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα!

 


Μεθοδολογία

Το σεμινάριο είναι πρακτικό, διαδραστικό και άμεσο. Οι παρεχόμενες πληροφορίες είναι Hands-on, updated, πρακτικές, έτοιμες προς άμεση υλοποίηση και χρήση από τους συμμετέχοντες.


Ο εισηγητής μας

Ο εκπαιδευτής είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Επιστημών, του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργασθεί στις εταιρίες LOWENBRAU, TASTY FOODS, ΕΛΓΕΚΑ, KODAC ως Training Manager, National Key Account Manager και Διευθυντής Πωλήσεων.
Έχει επίσης, εκπαιδευτεί ως εισηγητής σε θέματα Κey Account Management, Τεχνικές Πωλήσεων, Τεχνικών Παρουσιάσεων, Time Management, Διαχείρισης & Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων σε τμήματα Πωλήσεων στη Δανία και στην Ελλάδα και έχει με τη σειρά του κπαιδεύσει μεγάλο αριθμό εργαζομένων πάνω σε ζητήματα Πωλήσεων, Merchandising, Εξυπηρέτησης Πελατών και Ανάπτυξης Διοικητικών Ικανοτήτων.


Στοιχεία Υλοποίησης

Διάρκεια: 6 ώρες 
Κόστος: 180 ευρώ / άτομο
έκπτωση: 20% σε εγγραφές 2 ατόμων, 30% σε εγγραφές 3 ατόμων και άνω. 
Ημερομηνία: 31 Οκτωβρίου, 9:00 – 14:00
Τόπος Διεξαγωγής: Αιόλου 72, 7ος όροφος
ΛΑΕΚ: με δυνατότητα ένταξης στο ΛΑΕΚ


Παροχές

  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Μπλοκ σημειώσεων και στυλό
  • καφές, χυμός, light lunch

 


Πληροδορίες & Κράτηση Θέσης
Τηλέφωτο: 210 3310240 (9:00 - 17:00)

 

Κατηγορία σεμιναρίων: 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής