Διαχειριστείτε δημιουργικά τις συγκρούσεις στην εργασία

Συγκρούσεις στην εργασία

Βιωματικό Εργαστήριο
Διαχειριστείτε δημιουργικά τις συγκρούσεις στην εργασία
με την Σταματία Γρατσάνη

Ένας θυμωμένος απαιτητικός πελάτης απέναντι σε μια πωλήτρια μετά από πολύωρη κουραστική εργασία, ένας δημόσιος υπάλληλος απέναντι σε δεκάδες ταλαιπωρημένους πολίτες, ένας manager φορτωμένος με deadlines απέναντι στη νεοσύστατη ομάδα του, μια ομάδα εργαζομένων που «καίει» τη συλλογική της δημιουργικότητά σε παρεξηγήσεις και προστριβές και όλοι αυτοί απέναντι σε συντρόφους και παιδιά.Αναγνωρίζετε κάτι από τη δική σας καθημερινότητα; 

 

Το εργαστήριο δίνει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία διαχείρισης της σύγκρουσης, τους προετοιμάσει να αναγνωρίζουν με έναν βιωματικό και διαδραστικό τρόπο (case studies,πρακτικών ασκήσεων, video και role playing) όλους τους τύπους και τα στάδια της σύγκρουσης, να θέτουν επικοινωνιακούς κανόνες με τους «συμπαίκτες» τους και να επιλέγουν τις σωστές τεχνικές αντιμετώπισης της εκάστοτε αντιπαράθεσης.

 

Διαχειριστείτε την διαφαινόμενη σύγκρουση ανάμεσα σε άτομα ή ομάδες με αντίθετα, διαφορετικά ή κοινά συμφέροντα

Πράγματι, στο ρεαλιστικό κόσμο που ζούμε, οι διαφορές χαρακτήρα, επικοινωνιακού κώδικα και κουλτούρας του καθενός μας, από τη μία διαμορφώνουν ένα ενδιαφέρον δημιουργικό μωσαϊκό ανθρώπινων τύπων και συμπεριφορών και από την άλλη λειτουργούν εντελώς εμπρηστικά στις ανθρώπινες σχέσεις όταν δεν διαθέτουμε τα κατάλληλα εργαλεία οργανωσιακής συμπεριφοράς, προκειμένου να αναλύουμε την ανθρώπινη δράση και συμπεριφορά και να οργανώνουμε την επικοινωνιακή διαδικασία προς όφελος κάποιου σκοπού.

 

Αποφύγετε τη σύγκρουση χωρίς να βγαίνετε ζημιωμένοι

Σύμφωνα με το πλέγμα διαχείρισης των συγκρούσεων, έχουν αναγνωριστεί πέντε τεχνικές που βοηθούν στην αποτελεσματική διαχείριση των συγκρούσεων: η αποφυγή, η υποχώρηση, ο ανταγωνισμός, ο συμβιβασμός και η συνεργασία. Καθεμία ενδείκνυται σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Στόχος του εργαστηρίου είναι να μάθουν οι συμμετέχοντες να αναγνωρίζουν τον τύπο της σύγκρουσης και να επιλέγουν την τεχνική που κρίνεται πιο αποτελεσματική για τον εκάστοτε σκοπό, αφού μάθουν να κατανοούν τη δυναμική των ανθρώπινων διαπραγματεύσεων.

 

Τι προσφέρει η εμπειρία του εργαστηρίου;

Μέσα από ενεργητική συμμετοχή και step by step κατανόηση της διαδικασίας «ακούω, κατανοώ, διευκολύνω την επικοινωνία», οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αξιολογούν και να και διαχειρίζονται διαπροσωπικές συγκρούσεις στον επαγγελματικό χώρο αλλά και στο χρόνο που περνούν με την οικογένειά τους. Επίσης, εξοικειώνονται με την ανάλυση του κέρδους μιας δημιουργικής αντιπαράθεσης και του κρυφού ή φανερού κόστους μιας σύγκρουσης καθώς και με την αναζήτηση διαφορετικών τρόπων δράσης. Η εμπειρία του εργαστηρίου βοηθά τελικά, να γίνουν εκείνοι ή εκείνες που θα επιδρούν δημιουργικά προωθώντας την ανάπτυξη θετικών στάσεων και συμπεριφορών προς χάριν του κοινού ή των επι μέρους σκοπών.

 

Key Words & Phrases

  • Χαρτογράφηση Σύγκρουσης
  • Στάδια Σύγκρουσης
  • Δεξιότητες και τεχνικές αποφυγής και επίλυσης συγκρούσεων
  • Συναισθηματική νοημοσύνη - ενσυναίσθηση
  • Win – win στρατηγικές
  • Έξυπνες ερωτήσεις
  • Δημιουργικές απαντήσεις
  • Οργανωσιακή σύγκρουση

 

Η εισηγήτριά μας

Σταματία Γρατσάνη (γεν. 1971).  Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Κάτοχος Msc στην Οργανωσιακή Ψυχολογία και Msc στην Κοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική. Από το 1999 εργάζεται ως ψυχολόγος εργασίας, ως σύμβουλος πρόσληψης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού και ως εκπαιδεύτρια στελεχών και εργαζομένων στον τομέα των επιχειρήσεων.

 

 

Στοιχεία Υλοποίησης
Διάρκεια: 8 εκπαιδευτικές ώρες
Κόστος: 190 ευρώ / άτομο
Χρόνος Διεξαγωγής: 21 Φεβρουαρίου 2017
ώρες σεμιναρίου: 10:00 -17:00 
Τόπος Υλοποίησης: Αιόλου 72, Αθήνα

 

Παροχές

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Μπλοκάκια και στυλό
  • Καφές, χυμοί και light lunch

Γραμματειακή υποστήριξη – ΛΑΕΚ
Για τις επιχειρήσεις όλα τα σεμινάρια επιδοτούνται από τον λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος - Κράτηση θέσης
Καλέστε στα τηλέφωνα 210 3310240-1 (9:00 – 17:00) για να σας αποστείλουμε την αίτηση συμμετοχής.

Κατηγορία: 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής