Ηλεκτρονική Δικτύωση για αύξηση της πελατείας | social media marketing για στελέχη επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες και πωλητές

 

Ηλεκτρονική Δικτύωση για αύξηση της πελατείας
Social media marketing για στελέχη επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες και πωλητές με έμφαση στο Facebook, Twitter, LinkedIn)
Ημερομηνία: 19 Νοεμβρίου 2017, 10:00 17:00

 

Ποιοι πρέπει να παρακολουθήσουν το σεμινάριο;

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανώτερα και ανώτατα στελέχη, εμπορικούς αντιπροσώπους, εξαγωγείς, πωλητές και επαγγελματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που στοχεύουν στην εξωστρέφεια και την δικτύωση για την αύξηση των πελατών τους. Το σεμινάριο απευθύνεται στους ανθρώπινους κρίκους της αγοράς που επιθυμούννα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους έτσι ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία, να διαφοροποιηθούν από την ερασιτεχνική προσέγγιση των κοινωνικών δικτύων και να υιοθετήσουν μία πιο επαγγελματική κουλτούρα η οποία θα καθορίζεται από μια γενικότερη στρατηγική που θα έχουν προαποφασίσει ανάλογα με τους στόχους τους που θα μπορέσει να μετατρέψει τα δίκτια αυτά σε ένα νέο κανάλι άμεσης επικοινωνίας και ένα εργαλείο στοχευμένης προώθησης.

Τι θα συναντήσετε στο σεμινάριο;

Κατά την διάρκειά του προγράμματος θα γίνονται συνεχείς αναφορές σε ορολογίες, έννοιες, στόχους και πρακτικές του σύγχρονου Marketing, που θα βοηθήσουν στη γενικότερη διαμόρφωση μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης σε όλες τις ενέργειες της ψηφιακής παρουσίας μιας επιχείρησης ή ενός προσώπου.

Θα γίνει ανάλυση όλων των πτυχών και εγγενών δυνατών και αδύνατων σημείων για τις κυριότερες πλατφόρμες (Facebook, Twitter , LinkedIn), ώστε να γίνεται η κατάλληλη επιλογή τους ανάλογα με το επιθυμητό αποτέλεσμα ανά περίπτωση. Η μεθοδολογία του προγράμματος είναι βασισμένη στη συμμετοχική προσέγγιση και τις ασκήσεις.

Στο πρακτικό μέρος θα δημιουργήσουμε λογαριασμούς, θα παρουσιάσουμε τις πλατφόρμες, θα αναλύσουμε τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε μιας και θα δημιουργήσουμε πραγματικά παραδείγματα μαζί με τους συμμετέχοντες, ενώ θα υπάρξουν και σχετικά case studies καθώς και άσκηση για την αναγνώριση του τύπου του πελάτη
 

Επίσης, σε πρακτικό επίπεδο το σεμινάριο θα συμπεριλαμβάνει:

•    Παρουσίαση και γνωριμία με εργαλεία που θα πρέπει να γνωρίζουμε και να χρησιμοποιούμε…
•    Άνοιγμα λογαριασμών στις πλατφόρμες αυτές για όσους δεν έχουν,
•    Αναλυτική παρουσίαση δυνατοτήτων κάθε πλατφόρμας και οδηγίες χρήσης,
•    Πραγματικά Casestudies με δημιουργία εταιρικής σελίδας – Events – Notes – Reviews κλπ,
•    Θα δοθούν οδηγίες για την σωστή συγγραφή κειμένων και βιογραφικών σημειωμάτων,
•    Εκτενής παρουσίαση της πλατφόρμας LinkedIn, δημιουργία ψηφιακού βιογραφικού καθώς και διαχείριση προσωπικού Brand με στόχο την εξεύρεση εργασίας,
•    Tips and Tricks / Do’s and Don’ts 
•    Εισαγωγή στο μη οργανικό μέρος – Πληρωμένη διαφήμιση

Τι θα μάθει κανείς στο σεμινάριο
•    να αναπτύσσει μια στοχοθετημένη προσέγγιση και συμπεριφορά για τα κοινωνικά μέσα
•    να χρησιμοποιεί την ορολογία και συνδέει του στόχους του μάρκετινγκ με τις αντίστοιχες ενέργειες.
•    να οργανώνει τη ψηφιακή παρουσία του ίδιου, της εταιρείας ή του brand και να δημιουργεί αξία για τον πελάτη
•    να κατανοεί τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε πλατφόρμας και το ρόλο τους στην στόχευση – marketsegmentation.

Στο σεμινάριο θα μοιραστεί εκπαιδευτικό υλικό με συμβουλές και οδηγίες: 
•    Εγχειρίδιο:“Πώς να γράφετε με σαφήνεια”. 
•    Εγχειρίδιο: “Βασικές αρχές για ένα καλό βιογραφικό σημείωμα”.
•    Σημειώσεις: “Τι θα χρειαστείτε για την δημιουργία εταιρικής σελίδας στο Facebook, και μερικές συμβουλές”.
•    Online οδηγίες για το ύφος, τον τόνο και την φωνή του γραπτού κειμένου.

Ο εισηγητής μας

Ο εισηγητής είναι Οικονομολόγος, Software Developer με διεθνείς πιστοποιήσεις, CPA, GooglePartner και με δράση που ξεκινάει από το 1989. Είναι συνιδρυτής στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου ActOnline.
Βρίσκεται στον χώρο της διαφήμισης από το 1995 ως συνιδρυτής της OnyxPrePress – DigitalPress. Έχει συνεργαστεί με σημαντικές διαφημιστικές & βιομηχανικές επιχειρήσεις αλλά και τράπεζες όπου έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει πλήθος τεχνικών και διαφημιστικών projects. (Ενδεικτικά αναφέρονται: Σκλαβενίτης, Express Publishing, SOULIS ΑΒΕΕ, ΕΛΑΙΣ, Τράπεζα Πειραιώς, Proton Bank, ING, BNP Baribas, Cetelem Bank κλπ). 
Ήταν μέλος της ελληνικής αποστολής του ΕΚΤ στο ευρωπαϊκό forum μεταφοράς τεχνογνωσίας Internet στην Lille - Γαλλία το 2001, είναι πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων ΕΟΠΠΕΠ και εισηγητής σε σεμινάρια Οικονομικών – Πληροφορικής – Social Media.
 

Στοιχεία Υλοποίησης
Διάρκεια: 8 εκπαιδευτικές ώρες
Κόστος: 200 ευρώ/άτομο
Χρόνος Διεξαγωγής: 19 Νοεμβρίου 2017, 10:00 - 17:00
Τόπος Υλοποίησης: Αιόλου 72, Αθήνα
 

Παροχές
•    Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
•    Βεβαίωση παρακολούθησης
•    Μπλοκάκια και στυλό
•    Καφές, χυμοί και light lunch

Γραμματειακή υποστήριξη – ΛΑΕΚ
Για τις επιχειρήσεις όλα τα σεμινάρια επιδοτούνται από τον λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ. 

Πληροφορίες - Κράτηση θέσης
Στα τηλέφωνα 210 3310240-1 (9:00 – 17:00)

Κατηγορία σεμιναρίων: 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2008

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

 

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής