ΔΥΠΑ Ελλαδα 2.0

Κοινωνικώς επιχειρείν στα Μη Κερδοσκοπικά Νομικά Πρόσωπα

Σεμινάριο - εργαστήριο: Κοινωνικώς επιχειρείν στα Μη Κερδοσκοπικά Νομικά Πρόσωπα

μια συνάντηση των εμπορικών επιχειρήσεων με την κοινωνική επιχειρηματικότητα
 

ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΧΟΣ

Το εργαστήριο απευθύνεται σε:

  • στελέχη και προσωπικό υφισταμένων και υπό σύσταση ΝΠΜΚΧ
  • εθελοντές (μη αμειβόμενα πρόσωπα)
  • πρόσωπα αρμόδια για τα θέματα χορηγιών που προκύπτουν από Επιχειρήσεις
  • εκκολαπτόμενους εκπαιδευτές (trainers)
  • φοιτητές
  • πρόσωπα απασχολούμενα στην Τοπική & Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση (και κατ΄ επέκταση και σε Υπουργεία και Δ.Ε.Κ.Ο.) στους τομείς Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού, Νεολαίας, ΜΚΟ, Σχέσεων με την Κοινωνία των Πολιτών κ.ο.κ.

 

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός είναι η σύνδεση των επιχειρηματικών πρακτικών με τη λειτουργία των Mη κερδοσκοπικών νομικών προσώπων στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Αειφόρου Ανάπτυξης μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης. Ειδικότερα, το σεμινάριο αποτελεί ένα up-dated ζωντανό εργαστήριο – οδηγό για την πρακτική επιμόρφωση πάνω σε θέματα που αφορούν τις δυνατότητες οικοδόμησης συνεργειών και δικτύωσης μεταξύ εμπορικών επιχειρήσεων και Μη Κερδοσκοπικών Νομικών Προσώπων, με σκοπό winwin συνεργασίες και την εναρμόνιση των επί μέρους εμπορικών στόχων των επιχειρήσεων με το γενικό κοινωνικό συμφέρον, την κοινωνική οικονομία και την ανάπτυξη.

 

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΜΜΑΤΟΣ

  1. Σύσταση, Οργάνωση, Λειτουργία
  2. Σκοποί και στόχοι
  3. Ανάπτυξη δικτύου επικοινωνίας
  4. Διεθνείς σχέσεις
  5. Πηγές χρηματοδότησης
  6. Αειφόρος εξέλιξη

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Το εργαστήριο περιλαμβάνει θεωρητική κατάρτιση και ασκήσεις και πραγματοποιείται σε ομάδα των 8 έως 20 ατόμων. Οι συμμετέχοντες από υφιστάμενα νομικά πρόσωπα είναι επιθυμητό να φέρουν μαζί τους καταγεγραμμένα τα προβλήματα που καλούνται να διαχειριστούν και πιθανές απορίες.

 

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

  • Η Βασιλεία Στ. Κατσάνη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1970. Έλκει την καταγωγή της από τα Βουρλά Μικράς Ασίας. Σπούδασε στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνέχισε την επαγγελματική σταδιοδρομία της στους κλάδους της Διοίκησης, της Επικοινωνίας, των Δημοσίων Σχέσεων και των Διαπραγματεύσεων. Η επιμόρφωσή της περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα πεδία της διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού, της διαχείρισης έργων συμπεριλαμβανομένων και χρηματοοικονομικών παραμέτρων, της εκπαίδευσης και της δημόσιας πολιτικής. Το έτος 2013 το βιογραφικό της αξιολογήθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας τού Ο.Η.Ε. στην Ελβετία και συμπεριλήφθη σε παγκόσμιο short list με απολογισμό, σήμερα, τριάντα τριών ετών επαγγελματικής πείρας. Μιλά την αγγλική, γαλλική και ισπανική γλώσσα, διατηρώντας άριστη γνώση της αρχαίας ελληνικής και βασικές γνώσεις της ελληνικής νοηματικής. Η ενεργός σχέση της με τα νομικά πρόσωπα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα ξεκίνησε το 1988, συνεχίστηκε ανελλιπώς έως και το 2008 και εξακολουθεί σε διάφορες μορφές μέχρι σήμερα, με προσφορά εθελοντικής μη αμειβομένης εργασίας, τη συμμετοχή της ως μέλους σε διοικητικά συμβούλια Ν.Π.Ι.Δ. και Ν.Π.Δ.Δ. και την εκπροσώπηση σύμφωνα με το νόμο. Κατά τη θητεία της επετεύχθησαν ανάπτυξη των νομικών προσώπων, εξωστρέφεια σε εθνική και διεθνή κλίμακα και αποδοχή εισηγήσεως ερμηνευτικής του νόμου για τις αστικές εταιρείες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

 

  • O Δρ. Γεώργιος Κ. Φίλης διδάσκει στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος – DEREE-The American College of Greece, στο τμήμα Διεθνών Επιχειρήσεων, μαθήματα στους τομείς των Ευρωπαϊκών πολιτικών και οικονομικών ζητημάτων, Πολιτικής Οικονομίας, Αναδυομένων Αγορών καθώς και των Διεθνών Επιχειρήσεων. Είναι Κύριος Αναλυτής του Ινστιτούτου Αναλύσεων Ασφάλειας & Άμυνας, του διεθνούς οργανισμού συμβούλων επιχειρήσεων wikistrat, εντεταγμένος στα τμήματα των Ευρωπαϊκών υποθέσεων και της Ενεργειακής Ασφάλειας, είναι συνδεδεμένο μέλος του Institute of Diplomacy & Global Affairs του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, μέλος της Ακαδημίας Στρατηγικών Αναλύσεων, καθώς και διευθυντής της ΑΙΓΙΣ Εκδοτική.

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Μπλοκάκια και στυλό
  • Καφές, χυμοί και light lunch

Επιδότηση της δαπάνης σας από το ΛΑΕΚ – ΟΑΕΔ:

Για τις επιχειρήσεις όλα τα σεμινάρια επιδοτούνται από τον λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ. Σε περίπτωση ένταξης στο πρόγραμμα θα πρέπει να κάνετε αίτηση το αργότερο 6 εργάσιμες ημέρες πριν το σεμινάριο. Η Taseis Management αναλαμβάνει πλήρως τις γραφειοκρατικές διαδικασίες για την ένταξη στο πρόγραμμα και την μετέπειτα αποπληρωμή της επιχείρησής σας.

 

ΧΡΟΝΟΣ & ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2016 | 10:00 - 17:00

Αιόλου 72, 7ος όροφος, Αθήνα

ΚΟΣΤΟΣ
120 € / άτομο
* έκπτωση 25% σε ομαδικές εγγραφές 3 και πλέον ατόμων
* έκπτωση 50% σε φοιτητές και σε εθελοντές

Κατηγορία: 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής