ΔΥΠΑ Ελλαδα 2.0

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: CUSTOMER EXPERIENCE με τον Δημήτρη Τσίτο

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ CUSTOMER EXPERIENCE με τον Δημήτρη Τσίτο
Κάντε την πώληση μια συναρπαστική εμπειρία για τον πελάτη σας!

ΧΡΟΝΟΣ & ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
21 Νοεμβρίου 2016 | 10:00 - 17:00
Αιόλου 72, 7ος όροφος, Αθήνα

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΙΤΟΣ
(ακολουθεί αναλυτικό βιογραφικό στο τέλος της δημοσίευσης)

ΚΟΣΤΟΣ
200 € / άτομο (-25% στην δεύτερη συμμετοχή, -50% στις επιπλέον συμμετοχές)

ΣΤΟΧΟΙ
Στόχοι  του προγράμματος

  •  Να καλλιεργήσει - και να εδραιώσει – στους συμβούλους πωλήσεων των καταστημάτων, μια κουλτούρα που να δημιουργεί ευχάριστες εμπειρίες στους πελάτες από την επίσκεψή τους στο κατάστημα.
  •  Να δημιουργήσει πιστούς και μόνιμους πελάτες στην επιχείρηση.
  • Να διαμορφώσει τις κατάλληλες «στάσεις», «διαθέσεις» και «συμπεριφορές» οι οποίες θα συντελούν άμεσα και διαχρονικά στην μεγιστοποίηση της κερδοφορίας και του κύρους της επιχείρησης ως image maker.
  • Οι σύμβουλοι πωλήσεων να  εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, να γνωρίσουν σύγχρονα και αποτελεσματικά εργαλεία και τεχνικές και να ελκυστούν σε μια διαδικασία αυτογνωσίας, αποκτώντας αντίληψη των δυνατοτήτων τους και διευρύνοντας την οπτική τους πάνω στην εργασία.

ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΧΟΣ
Πωλητές, σύμβουλοι λιανικής πώλησης

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  •  Τι είναι το Customer Experience
  • Το «ταξίδι» του πελάτη
  • Το Customer Experience ως “profit generator” (πηγή κερδών)
  • Από το “Customer Service” στο “Customer Satisfaction” – η εξελικτική πορεία
  • Οι Παράγοντες Λιανικών Πωλήσεων που δημιουργούν και επιτυγχάνουν το επιθυμητό Customer Experience
  • Παράγοντες ικανοποίησης πελατών που δημιουργούν θετικό Customer Experience
  • Παράγοντες που επιδρούν αρνητικά στο Customer Experience
  • Διαδικασίες και Διεργασίες για Customer Experience
  • Η σύνδεση του “Customer Loyalty” με το Customer Experience
  • Ο ρόλος των στελεχών πωλήσεων (front-line & supervisors/ manager) και η ατομική ευθύνη και συμβολή στο συλλογικό αποτέλεσμα για επιθυμητό Customer Experience
  • «Και τώρα που γνωρίζετε καλά τι είναι το Customer Experience, τι πρόκειται - συγκεκριμένα - να κάνετε από αύριο στην εργασία σας;»

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Μπλοκάκια και στυλό
  • Καφές, χυμοί και light lunch

Επιδότηση της δαπάνης σας από το ΛΑΕΚ – ΟΑΕΔ:
Για τις επιχειρήσεις όλα τα σεμινάρια επιδοτούνται από τον λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ. Σε περίπτωση ένταξης στο πρόγραμμα θα πρέπει να κάνετε αίτηση το αργότερο 6 εργάσιμες ημέρες πριν το σεμινάριο. Η Taseis Management αναλαμβάνει πλήρως τις γραφειοκρατικές διαδικασίες για την ένταξη και την μετέπειτα αποπληρωμή της επιχείρησής σας στο πρόγραμμα.

Για εκδήλωση ενδιαφέροντος ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατόν στο τηλέφωνο 210 3310241 ή μέσω e-mail στο info@taseism.gr

Για πληροφορίες καλέστε στα τηλέφωνα 210 3310240-1 (9:00 – 17:00)


Βιογραφικό Εισηγητή                                                                    

O κ. Δημήτρης Τσίτος διετέλεσε για περισσότερα από 20 χρόνια στέλεχος του Κλάδου Marketing της Mobil Oil Hellas, στις Διευθύνσεις Πωλήσεων, Διαφημίσεων και Προωθήσεως Πωλήσεων (Sales Programs). Εργάσθηκε, επίσης, για λογαριασμό της Mobil Oil Corporation, ως μέλος της Διεθνούς Συμβουλευτικής Ομάδας για την Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού και Διοίκησης, με δραστηριότητες στις Η.Π.Α., την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Στην εργασιακή του εμπειρία συμποσούνται περισσότερες από 23.000 ώρες ως management practitioner & consultant σε διάφορες χώρες και ποικίλα πολιτιστικά περιβάλλοντα και εργασιακούς χώρους.

Σχετίσθηκεμετουςοργανισμούς XICOM Inc. - Tuxedo New York (Self Assessment Instrumentation Programs), Success Profiles, Inc. San Diego CA, (Profiles Benchmarking Analysis in various fields), La Costa Consultants - Rancho La Costa, Ca, Blanchard Training and Development, Inc. - R. Bernardo, CA, IFTDO (International Federation of Training and Development Organisations), ISPI (International Society for Performance Improvement), Alan Barratt & Associates, Ltd., London, UK, Barbara Glanz Communications, ABNLP - American Board of Neuro-Linguistic Programming, USA.

Κατά περίπτωση, έχει συνεισφέρει ως εκπαιδευτής και σύμβουλος σε προγράμματα για την οργάνωση και ανάπτυξη του ανθρωπίνου δυναμικού – κυρίως – του ιδιωτικού χώρου αλλά και φορέων του δημοσίου, ευρύτερου δημοσίου με στόχο την επίτευξη του πλήρους δυναμικού και την εύρυθμη λειτουργία τους και σε θέματα «μετατόπισης εδραιωμένης νοοτροπίας – paradigm shift».

Εκ παραλλήλου, από το 1977 έως σήμερα, ασχολείται ανελλιπώς με ειδικά προγράμματα επαγγελματικής εξειδίκευσης, κατάρτισης και διοίκησης επιχειρήσεων σε επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ως εκπαιδευτής σε θέματα Management Consulting, Human Resources Development και Marketing. Επιπλέον, διδάσκει σχετικώς με επιχειρηματικά θέματα στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος (DEREE College), στο Μεταπτυχιακό Τμήμα για τη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στo Lycee Franco -Hellenique Eugene Delacroix.

Επί μία δεκαετία συμμετείχε στην ομάδα μελέτης και έρευνας για το μοντέλο "Η Σύνολος Προσέγγιση στην Ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού". Τα πορίσματα της έρευνας δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό Executive Development, τ. 8, με τον τίτλο "The Synolic Approach to Human Resource Development", No 2, Ιούνιος 1995.

Έχει συγγράψει με συνεργάτες του βιβλία που πραγματεύονται θέματα Μάνατζμεντ και Διαπραγματεύσεων. Το πλέον πρόσφατο βιβλίο του –δίγλωσσο, ελληνικά και

αγγλικά- έχει τον τίτλο «Ανάλεκτα Διαπραγματεύσεων / Negotiations Analects» και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΑΝΑΠΛΟΥΣ.

Ο Δημήτρης Τσίτος διετέλεσε μέλος:

  • του Εθνικού Οργανισμού Ομιλητών των Η.Π.Α. (National Speakers Association - USA),
  • της American Society for Training & Development (ASTD),
  • της επιτροπής του RIEAS (Research Institute for European and American Studies),
  • του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου,
  • της International Federation of Training and Development (IFTDO)
  • και άλλων επαγγελματικών ενώσεων στις Η.Π.Α.,
  • καθώςκαιεπίτιμομέλοςτου Chartered Institute of Marketing (Cookham, UK).
  • Κατέχει Διδακτορικό (Divinitatis Doctor) και M.Sc. σε θέματα Management (Η.Π.Α.).
  • Απέκτησε ειδική πιστοποιημένη κατάρτιση σε θέματα Management of Training και συναφή πεδία, από τα ακόλουθα πανεπιστήμια και οργανισμούς:

West London Polytechnic (Specialized courses in Management of Training),

Carlson Learning Co. USA (Trainers course in implementing self-assessment instruments),

Irish Management Institute (Course on Organization and Administration of Training Programs), Don Jackson Co, Phoenix AZ, USA (Developing Management Expertise), Mira Costa College, Oceanside CA, USA (Total Quality Service), Chartered Institute of Marketing, Cookham UK, (Certified Trainers Courses in Sales and Sales Management), BTD - Blanchard Training & Development, R. Bernardo - San Diego (Certified Trainers Courses in “Situational Leadership ΙΙ” and other programs in coaching and consulting), “Success Profiles” Inc. San Diego (in Success Profiles Benchmarking Analysis Programs).

Οι παράλληλες δραστηριότητες και τα ενδιαφέροντά του σχετίζονται με τον πολιτισμό και την παιδεία. Διετέλεσε Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου στον Οργανισμό Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού και μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού) καθώς και ειδικός σύμβουλος στο γραφείου του προέδρου της ΕΡΤ.

Κατηγορία: 
Κατηγορία σεμιναρίων: 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής