ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΕΞΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
με τον Γιώργο Αργυρούδη
ΧΡΟΝΟΣ & ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
5 εκπαιδευτικές ώρες | 22 Οκτωβρίου 2016 | 10 :00 - 14:15
Αιόλου 72, 7ος όροφος, Αθήνα
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Γιώργος Αργυρούδης
ΚΟΣΤΟΣ
150 € / άτομο (-25% στην δεύτερη συμμετοχή, -50% στις επιπλέον συμμετοχές)
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εμπλουτίσει τις γνώσεις & τις εμπειρίες των συμμετεχόντων , σχετικά με τους τρόπους και την μεθοδολογία εύρεσης νέων πελατών μέσα από το διαδίκτυο/internet και την χρησιμοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει. Η ενεργητική εξαγωγική δραστηριότητα των υπευθύνων πωλήσεων του εξωτερικού σήμερα, είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας μιας εταιρείας.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ σε
- Όλους τους μικρούς & μεσαίους επιχειρηματίες που επιδιώκουν την εξάπλωση της εταιρείας τους στο εξωτερικό
- Στους Exportmanagers και τους υπευθύνους εξαγωγών που ασχολούνται καθημερινά με την ανεύρεση και προσηλυτισμό νέων πελατών
- Σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις και εμπειρίες σε νέους τρόπους και μεθόδους προσέγγισης νέων υποψηφίων πελατών στο εξωτερικό
- Στα στελέχη του Μάρκετινγκ που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν αναγνωριμότητα (awareness) της εταιρείας και των προϊόντων που παράγει.
- Σε όλους όσους ασχολούνται με την ανάπτυξη των εξαγωγικών πωλήσεων.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
1. O παραδοσιακός τρόπος πώλησης στο εξωτερικό και ο σύγχρονος, που στηρίζεται στο internet και την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που προσφέρει.
2. Προσδιορισμός στόχου υποψηφίων πελατών «προφίλ ιδανικού υποψήφιου ανά χώρα»
3. Που βρίσκουμε πληροφορίες ανά χώρα σχετικά με:
-
- Μακρο περιβάλλον της χώρας και τις δυνατότητες & ευκαιρίες που προσφέρει
- Αναφορές αγοράς πορείας συγκεκριμένου κλάδου, χαρακτηριστικά- ιδιαιτερότητες
- Πηγές και websites, επιμελητήρια, πληροφόρησης ανά χώρα
- Οδηγίες εξαγωγής στην συγκεκριμένη χώρα (exportguidespercountry)
- Rules, Regulations, authorities, customs restrictions
- Μελέτες, έρευνες αγοράς και ανάλυση κλάδου και κατηγοριών – ανάλυση ανταγωνισμού της χώρας.
- Κανάλια διανομής ανά χώρα, δυνατότητες & ευκαιρίες, δυνατά και αδύνατα σημεία
- Μικρές-μεσαίες-μεγάλες εισαγωγικές εταιρείες ανά κλάδο και ανά χώρα
4. Που & πώς βρίσκουμε πλήρεις διευθύνσεις υποψηφίων πελατών μας;
-
- Οι πληρωμένες έτοιμες λίστες και οι δωρεάν πληροφόρηση, τα υπέρ & τα κατά
- Η αποτελεσματική χρήση των searchengines
- Ανεύρεση Directories/καταλόγων υποψήφιων πελατών / websites
- Χρήση έτοιμων Databases εισαγωγικών εταιρειών
- Επισκέπτες παλαιότερων εκθέσεων
- Παραδείγματα
5. Η αποτελεσματική χρήση των e-mails
-
- Πώς τα χρησιμοποιούμε; Μεθοδολογία
- Τι format ακολουθούμε στα ε-μαιλ μας;
- Πώς «κινούμε το ενδιαφέρον» του υποψηφίου πελάτη;
- Κύκλος επαφών προσέγγισης υποψηφίων πελατών μέσω e-mails
- Πώς τους παρουσιάζουμε την εταιρεία , τα προϊόντα μας και τις υπηρεσίες μας,
- Ποια εικόνα μας επικοινωνούμε στον υποψήφιο πελάτη;
- Πότε είμαστε αποδεκτοί και πότε κουραστικοί;
- Μελέτη πραγματικής περίπτωσης
- Δωρεάν & επί πληρωμή
- Ιστορικό/συνεργασίες/προϊόντα του/προμηθευτές του
- Από ποιες χώρες εισάγει ανταγωνιστικά ή συμπληρωματικά προϊόντα
- Advanced payment, Before shipment, Letter of Credit, open account ,CAD
- Πιστοληπτική του ικανότητα
- Περίπτωση ασφάλισης πίστωσης
- Billlanding παλαιότερης εισαγωγής του
- Πρακτικές περιπτώσεις
- Το μοντέλο των ηλεκτρονικών δημοπρασιών, διαγωνισμών ,μοντέλα δυναμικής τιμολόγησης κλπ
- Τρόπος λειτουργίας, προϋποθέσεις, σημεία κλειδιά, προφυλάξεις, τρόποι πληρωμής
- Πρακτικά παραδείγματα
- Επισκεψιμότητα, ασφάλεια, αξιοπιστία, κόστος, προσωπικά δεδομένα.
- Τρόπος λειτουργίας, προφυλάξεις, κάθετες & οριζόντιες αγορές, τρόποι πληρωμής
- Πρακτικές περιπτώσεις
- Οι κυριότερες e-commerce platforms, λειτουργία, κόστος ,απόδοση
- Πρακτικά παραδείγματα
- Τα «κέντρισμα του ενδιαφέροντος» του υποψηφίου πελάτη
- Τα στάδια & οι φάσεις ωρίμανσης του ενδιαφέροντος και της σχέσης
- Η δημιουργία και παροχή κινήτρων συνεργασίας
- Η δημιουργία σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης
- Το πλησίασμα και το κλείσιμο της εξαγωγής
6. Που βρίσκουμε πληροφορίες για συγκεκριμένο εισαγωγέα/ υποψήφιου πελάτη μας;
7. Tendering services & Classifieds & Auctions
8. B2B & B2C & B2G Portals /e-commerce platforms
9. On line procurement platforms
10. Δημιουργία επαφής / κλείσιμο πώλησης στο εξωτερικό
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
To σεμινάριο είναι πρακτικό, άμεσο και απ’ ευθείας υλοποιήσιμο. Προσφέρει ουσιαστική βοήθεια ,πληροφόρηση, υποστήριξη στις εξαγωγικές προσπάθειες των συμμετεχόντων, παρουσιάζοντας νέους τρόπους προσέγγισης «του σημαντικότατου καθημερινού έργου της ανεύρεσης νέων υποψήφιων και ενδιαφερομένων πελατών», σημείο κλειδί στις εξαγωγικές επιδόσεις μιας εταιρείας. Οι παρεχόμενες πληροφορίες είναι Hands-on, updated, πρακτικές, έτοιμες προς άμεση υλοποίηση και χρήση από τους συμμετέχοντες.
Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΓΥΡΟΥΔΗΣ
- ΒΑ,ΜΒΑ,CASBA από Αμερικάνικο πανεπιστήμιο.
- Διευθυντής Εξαγωγών, Διευθυντής πωλήσεων και Μάρκετινγκ, με εμπειρίες από μεγάλες εταιρείας Στην Ελλάδα, Αγγλία και Αμερική.
- Έμπειρο & μάχιμο στέλεχος , Exportexpert, της Ελληνικής αγοράς, γνώστης των θεμάτων των εξαγωγών και των δυσκολιών πρόσβασης των Ελληνικών επιχειρήσεων στις αγορές του εξωτερικού. Η εμπειρία του και η μεθοδολογία προσέγγισης των θεμάτων είναι τεκμηριωμένη και ακολουθεί «exportbestpractice» και επιτυχημένες συνταγές.
ΠΑΡΟΧΕΣ
- Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
- Μπλοκ για σημειώσεις
- Πτυχία (Βεβαιώσεις)
- Έντυπα αξιολόγησης εισηγητού
- Καφές ή χυμός και ελαφρύ γεύμα για τους συμμετέχοντες
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Να σας υπενθυμίσουμε ότι, αν επιθυμείτε ένταξη στο ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ υπάρχει δυνατότητα πλήρους γραφειοκρατικής υποστήριξης σε όλες τις φάσεις του εκπαιδευτικού προγράμματος (ένταξη-παρακολούθηση-αποπληρωμή) εφόσον μας το ζητήσετε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΗΣ
Τηλέφωτο: 210 3310240 (9:00 - 17:00)