ΔΥΠΑ Ελλαδα 2.0

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ - ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ με τους Γ.Σταμάτη & Α.Ζαΐρη

 

ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ
με τους  Γ. Σταμάτη και Α.Ζαΐρη

ΧΡΟΝΟΣ & ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
8 εκπαιδευτικές ώρες | 17 Οκτωβρίου 2016 | 9:30 - 16:30
Αιόλου 72, ΄7ος όροφος, Αθήνα

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Γιώργος Σταμάτης & Αντώνης Ζαΐρης

ΚΟΣΤΟΣ
240 € / άτομο (-25% στην δεύτερη συμμετοχή, -50% στις επιπλέον συμμετοχές)

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  1. Στελέχη τμήματος Είσπραξης Οφειλών
  2. Οποιοδήποτε Στέλεχος εταιρείας εμπλέκεται στη διαδικασία εισπράξεων (πωλήσεις, λογιστήριο, πιστωτικός έλεγχος, διεύθυνση εταιρίας κλπ)
  3. Σε ιδιοκτήτες και υπαλλήλλους μικρών επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν προβλήματα είσπραξης οφειλών
     

 

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός μας να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να βοηθηθούν στην αντιμετώπιση των δυσκολιών τόσο κατά την διαδικασία της πώλησης, όσο και κατά την διαδικασία της είσπραξης και να  εξοικειωθούν με Εργαλεία Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Διαδικασίας εισπράξεων, που ξεκινά από τη διαμόρφωση της πιστωτικής πολιτικής και φθάνει μέχρι την οριστικοποίηση της είσπραξης. Επιπλέον Θα βοηθήσει στο  σχεδιασμό της πιστωτικής πολιτικής της επιχείρησης και στον τρόπο αξιολόγησης των πελατών καθώς και στον καθορισμό των πιστωτικών ορίων των πελατών.

 

Μετατρέψτε το πρόβλημα της εποχής μας σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα !
Το σεμινάριο είναι το πρώτο αντίστοιχο που έχει δημιουργηθεί διεθνώς από τους Αντώνη Ζαΐρη και Γιώργο Σταμάτη. Διδάσκεται με βάση το πρωτότυπο και μοναδικό στον κόσμο βιβλίο τους, που κυκλοφορεί από το 2005 με τον τίτλο: «SOS ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΩΡΑ!». Το βιβλίο κυκλοφορεί στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Μέχρι σήμερα το έχουν παρακολουθήσει άνω των 4.500 στελεχών στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

ΣΤΟΧΟΙ

  1. Η δημιουργία υψηλού επιπέδου, γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών από τα στελέχη του τμήματος εισπράξεων.
  2. Ο εμπλουτισμός των γνώσεων που ήδη προϋπάρχουν, μέσα από ένα κοινό «σύστημα» συμπεριφοράς και δεξιοτήτων, με έμφαση στους τομείς της αποτελεσματικής επικοινωνίας και διαχείρισης πελατών, ιδιαίτερα κάτω από τις σημερινές συνθήκες.
  3. Η δημιουργία και ανάπτυξη συνθηκών εξέλιξης σε ικανά στελέχη.
  4. Η δημιουργία ομαδικού πνεύματος και η ανάπτυξη της δημιουργικότητας με στόχο την ταχύτερη διεκπεραίωση της είσπραξης.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

•     Η οργάνωση
•    Η στρατηγική
•    H προετοιμασία   

Η ΔΡΑΣΗ

•    Το άνοιγμα – η εισαγωγή
•    Η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων
•    Η διαπραγμάτευση
•    Η ικανοποίηση απαιτήσεων μέσω του τηλεφώνου
I.    Η αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία
II.    Η τηλεφωνική διεκδίκηση οφειλών μέσω τηλεφώνου

  • Διάδραση μηνυμάτων και τηλεφωνική επικοινωνία
  • Χρήσιμες συμβουλές για την τηλεφωνική συμπεριφορά
  • Συμπεριφερθείτε ως νικητής και νικήστε
  • Τα μικρά αλλά σπουδαία μυστικά της επιτυχίας
  • Τα στάδια της τηλεφωνικής διεκδίκησης
  • Υποδείγματα προσεγγίσεων τηλεφωνικής επαφής

a)    Η διαδικασία της πρώτης τηλεφωνικής επαφής

β)    Η διαδικασία της δεύτερης τηλεφωνικής επαφής

  • Η σημασία της «γλώσσας» του σώματος

 
ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

•    Η επικοινωνία
•    Η δημιουργική σκέψη
•    Η αντιμετώπιση του άγχους

  1. Η διαχείριση του χρόνου
  2. Θετική σκέψη – η αυτοπεποίθηση
  3. Η χαλάρωση

ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ S.O.S. ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ KEYS & STEPS


ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

  1. Ο συνδυασμός αποτελεσματικών προσεγγίσεων εκπαίδευσης, επιμόρφωσης και κατάρτισης ενηλίκων επαγγελματιών (Keys & Steps, SOS, Gestalt Coaching, Σωκρατική Προσέγγιση).
  2. Η συνδυασμένη χρησιμοποίηση εκπαιδευτικών τεχνικών: θεωρία , κύρια σημεία στον πίνακα, διάλογος, ερωτήσεις, ατομικές, ομαδικές και βιωματικές ασκήσεις, role playing, προβολή διαφανειών και εκπαιδευτικών videos.
  3. Η «βιωματική» προσέγγιση.
  4. Ο συνδυασμός ακαδημαϊκής προσέγγισης και πρακτικής από τον επαγγελματικό χώρο.
  5. Manuals, σημειώσεις και εκπαιδευτικό υλικό.

 

 

ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ

Γιώργος Σταμάτης

Σύμβουλος Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, εξειδικευμένος στην ψυχολογική προσέγγιση Gestaltγια Οργανισμούς, με 35ετή επαγγελματική εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις σε μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις και 30ετή εκπαιδευτική εμπειρία (έχοντας εκπαιδεύσει άνω των 350 επιχειρήσεων και 40.000 στελεχών). Διδάσκει  στα Πανεπιστήμια N.Y.C. των Τιράνων και της Πράγας και είναι συγγραφέας 9 βιβλίων.

Αντώνης Ζαΐρης

πρώην Γ. Διευθυντής στο ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Εταιριών Λιανικής Πώλησης Ελλάδος). Eχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος, Εμπορικός Διευθυντής και Διευθυντικό Στέλεχος σε μεγάλες εταιρίες. Είναι εισηγητής ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, από το 1991. Διδάσκει  στα Πανεπιστήμια N.Y.C. των Τιράνων και της Πράγας και είναι συγγραφέας 10 Βιβλίων.

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Μπλοκ για σημειώσεις
  • Πτυχία (Βεβαιώσεις)
  • Έντυπα αξιολόγησης εισηγητού
  • Καφές ή χυμός και ελαφρύ γεύμα για τους συμμετέχοντες

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Να σας υπενθυμίσουμε ότι, αν επιθυμείτε ένταξη στο ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ υπάρχει δυνατότητα πλήρους γραφειοκρατικής υποστήριξης σε όλες τις φάσεις του εκπαιδευτικού προγράμματος (ένταξη-παρακολούθηση-αποπληρωμή) εφόσον μας το ζητήσετε.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΗΣ
Τηλέφωτο: 210 3310240 (9:00 - 17:00)

Κατηγορία: 
Κατηγορία σεμιναρίων: 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής