ΔΥΠΑ Ελλαδα 2.0

TIME & STRESS MANAGEMENT

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Σε όλα τα μεσαία, ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων (διοικητικά & πωλήσεων) καθώς και τις γραμματείς διοικήσεως, που επιθυμούν να ορίζουν και να ελέγχουν την εργασιακή τους συμπεριφορά στο κρίσιμο θέμα της διαχείρησης του stress

ΣΚΟΠΟΣ:
Να αποκτήσουν τι κατάλληλες γνώσεις και να γνωρίσουν τον εαυτό τους, ώστε να εξασκηθούν στην αναγνώριση των συμπτωμάτων, να προλαμβάνουν και να αντιμετωπίζουν το άγχος που τους ταλαιπωρεί σε όλα τα επίπεδα της ζωής τους (προσωπική, οικογενειακή, κοινωνική, εργασιακή κλπ)

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Α΄ Μέρος

  • Γνωριμία με τα μέλη
  • Επεξήγηση της δομής και του σκοπού του προγράμματος
    • Η ομάδα θα ξεκινήσει με της συμπλήρωση της φόρμας : Stress identification & evaluation form. Στη συνέχεια θα ξεκινήσει η παρουσίαση όπου θα γίνει αναφορά σε θέματα έτσι ώστε τα μέλη να κατανοήσουν ότι
  1. η υποκειμενική αρνητική ερμηνεία/αξιολόγηση ενός ερεθίσματος/γεγονότος -παραδείγματα από την εργασιακή καθημερινότητα -οδηγεί στο στρες ( θεωρία αλληλεπίδρασης: σκέψη-συναίσθημα-συμπεριφορά ).
  2. Η αντίληψη ενός γεγονότος ως απειλητικό(μη πραγματικός κίνδυνος) έχει την ίδια επίδραση στο σώμα όπως θα έχει η αντίληψη του πραγματικού κινδύνου. Δραστηριότητα σε σχέση με τη φόρμα του στρες που συμπλήρωσαν στην αρχή.
  3. Στη συνέχεια θα γίνει αναφορά στις σωματικές και ψυχολογικές/συμπεριφορικές επιδράσεις του στρες. Αναγνώριση των συμπτωμάτων του στρες.
  4. Εισαγωγή στο εργασιακό στρες (πιο συγκεκριμένα) : Πώς ζημιώνει το στρες την εργασία τόσο σε ατομικό αλλά και σε ομαδικό (ολόκληρη την επιχείρηση) επίπεδο.
  5. Πώς αναγνωρίζονται οι εργαζόμενοι με συμπτώματα στρες στην εταιρεία. Παράδειγμα περίπτωσης (casestudy):Αλλαγή προσωπικότητας
    1. Δραστηριότητα «Stress on the job».
    2. Κυριριότερες πηγές εργασιακού στρες
    3. Ο εκφοβισμός (bullying) στην εργασία ως πηγή στρες.

 
Β' Μέρος

  • Διαχείριση στρες στην εργασία
    1. Χρόνος και στρες
    2. Case study
    3. Δραστηριότητα :Stress and Time worksheet
    4. Σύνοψη

 

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή και μπλοκ για σημειώσεις
  • Πτυχία (Βεβαιώσεις)
  • Έντυπα αξιολόγησης εισηγητού
  • Ενδιάμεσα coffeebreaks

 

Κόστος: € 180 / άτομο
Χρόνος Διεξαγωγής:
18 Οκτωβρίου 2017  |   ώρες σεμιναρίου: 10:00 - 17:00
Τόπος Υλοποίησης:
Αιόλου 72, Αθήνα

 

Γραμματειακή Υποστήριξη
Να σας υπενθυμίσουμε ότι, εφόσον μας το ζητήσετε υπάρχει δυνατότητα ένταξης του σεμιναρίου στο πρόγραμμα επιδοτούμενης εκπαίδευσης προσωπικού ΛΑΕΚ 0,24% (πρώην 0,45%).

Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν η ένταξη στο ΛΑΕΚ 0,24% να υλοποιηθεί από την εταιρεία μας θα πρέπει:

  • Εφόσον δεν έχουν ενταχθεί ποτέ πριν στο πρόγραμμα να συμπληρώσουν την αίτηση απόκτησης κωδικού ΛΑΕΚ που θα βρουν στην ιστοσελίδα μας καθώς και την αίτηση συμμετοχής καταρτιζομένων ΛΑΕΚ και να τις αποστείλουν στο info@taseism.gr τουλάχιστον 8 εργάσιμες ημέρες νωρίτερα. Εναλλακτικά επισκεφθείτε τα «Χρήσιμα Έγγραφα» στο www.taseism.gr
  • Εφόσον έχουν ενταχθεί στο παρελθόν στο ΛΑΕΚ 0,24%, να μας αποστείλουν τον κωδικό τους μαζί με την συμπληρωμένη αίτηση συμμετοχής καταρτιζομένων ΛΑΕΚ και πάλι, τουλάχιστον 8 εργάσιμες ημέρες νωρίτερα.

Πληροφορίες:
τηλέφωνο: 210 3310240 |  e-mail: info@taseism.gr

Κατηγορία: 
Κατηγορία σεμιναρίων: 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής