- Σύντομο (Διάρκεια μόνο 4 ώρες)
- Ουσιαστικό (με Συγκεκριμένο Στόχο)
- Πρακτικό (με Εγχειρίδια Εφαρμογής)
- Οικονομικό (Επιμόρφωση & Πρακτική Εφαρμογή σε μία τιμή)
- Εξυπηρέτησης Πελατών
- Ανθρώπινων Σχέσεων
- Management & Ηγεσίας
- Πωλήσεων & Marketing
- Επαγγελματικής Αποκατάστασης
- Γιατί είναι γεγονός ότι το κυριότερο πρόβλημα των Επιχειρήσεων σήμερα σχετικά με την εκπαίδευση του προσωπικού τους, είναι ότι η συμμετοχή του σε σεμινάρια μεγάλης διάρκειας (8,16,24,32,80 ώρες), συχνά δημιουργεί δυσκολία στην λειτουργία τους και αδυναμία στην εκπλήρωση των υποχρεώσεων τους.
- Επίσης δεν πρέπει να αγνοήσουμε ότι ζούμε στην εποχή της ταχύτητας όπου όλοι τρέχουν να πιάσουν Στόχους, να προλάβουν τους ανταγωνιστές τους, να αυξήσουν το πελατολόγιο τους, να επιβιώσουν!!! Εμείς πιστεύουμε ότι ακόμη και η εκπαίδευση έπρεπε να ακολουθήσει το πνεύμα και τους ρυθμούς της εποχής. Έτσι σχεδιάζουμε έναεκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο στηρίζεταιστις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των συμμετεχόντων και περιλαμβάνει κάποια mini Briefings στο χρόνο (π.χ.1,4, η 6 mini Briefings)
- Mετά από κάθε mini briefing ακολουθεί η πρακτική εξάσκηση των διδαχθέντων θεμάτων στο χώρο δουλειάς και στο επόμενο mini Briefing γίνεται το Follow-up κι ακολουθούν οι νέες οδηγίες. Με αυτή την έννοια η ιδανική χρονική απόσταση μεταξύ των mini Briefings είναι τουλάχιστον δέκα πέντε (15) ημέρες ώστε να αφομοιώνονται οι γνώσεις. Στην ουσία δηλαδή τα mini Briefings έρχονται να παντρέψουν την εκπαίδευση με την οργάνωση και το αποτέλεσμα, καλύπτοντας έτσι μία άλλη βασική αδυναμία των σεμιναρίων στην αγορά σήμερα. Έτσι, το ποσοστό επιτυχίας κι εφαρμογής στη πράξη, από 5-6% που λένε οι στατιστικές για τα περισσότερα σεμινάρια, ανέρχεται στο 75%-80% για τα mini Briefings.
ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Γιώργος Μπούας - Σύμβουλος Ανάπτυξης Προσωπικού & Επιχειρήσεων (σύντομο cv)
Νίκος Μπούας (σύντομο cv)
Προσφερόμενα Ανοικτά(ελεύθερης συμμετοχής) mini Briefings
ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ - MINI BRIEFING |
|
Ημερομηνία & ώρα |
|
1. Πως να Αποκτήσουν οι Εργαζόμενοι & τα Στελέχη σας Συνείδηση Προσωπικής Ποιότητας & Κουλτούρα Ομάδας. |
|
19/02, 16:00-20:00 |
|
2. Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση των Πελατών ανάλογα με την Προσωπικότητα & τον Χαρακτήρα τους. |
24/02, 16:00-20:00 |
||
3. Πως να Εξασφαλίσετε την Πίστη & Αφοσίωση των Υφισταμένων σας & να Αυξήσετε την Παραγωγικότητά τους. |
26/02, 16:00-20:00 |
||
4. Πως να Ολοκληρώνετε ένα Επιτυχημένο Meeting στο Μισό Χρόνο. |
23/03, 16:00-20:00 |
||
5. Η Σημασία των 4 πρώτων Λεπτών σε Διάφορες Φάσεις της Ζωής μας. |
26/03, 16:00-20:00 |
||
31/03, 16:00-20:00 |
|||
08/04, 16:00-20:00 |
Για την οργάνωση MINI BRIEFINGS σε ενδοεπιχειρησιακό επίπεδο επικοινωνήστε με την Taseis Management