Soft Skills

Σεμινάριο "Reception Ξενοδοχειακών Μονάδων" με την Χαρούλα Κακλέα

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκπαίδευση του προσωπικού υποδοχής των ξενοδοχείων, ώστε να οργανώνει την εργασία του κατάλληλα και να είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτικός, προσφέροντας ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες και χτίζοντας έτσι την εικόνα της επιχείρησης.

Ποιοτική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνική Επικοινωνία για αύξηση πωλήσεων

Ποιοτική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνική Επικοινωνία για αύξηση πωλήσεων

Το σεμινάριο αποτελεί πρακτικό εργαστήριο εκπαίδευσης πάνω σε πρότυπα τηλεφωνικής επικοινωνίας που έχουν στόχο να περιορίσουν τα συνηθισμένα λάθη των πωλητών και των τηλεφωνητών που απασχολούνται στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να ακολουθούν τις αρχές ενεργητικής ακρόασης, να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες λέξεις με τον κατάλληλο τρόπο και να επεξηγούν αφού πρώτα κατανοήσουν το υπόβαθρο του πελάτη. Σκοπός του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις τεχνικές της αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας, προκειμένου να τις χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους εργασία και να αυξήσουν την απόδοσή τους, να μειώσει σημαντικά το χρόνο ολοκλήρωσης των κλήσεων και συνολικά τον χρόνο αποπεράτωσης εργασιών. 

Αυτοπεποίθηση & Διαχείριση του stress

stress management seminar

Σκοπός του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να μάθουν τις τεχνικές και τα μέσα διαχείρισης της καθημερινότητας και ειδικότερα, των προβλημάτων που δημιουργούνται σε επαγγελματικό αλλά και προσωπικό επίπεδο λόγω της πίεσης και του stress, να αποκτήσουν τις κατάλληλες γνώσεις και να γνωρίσουν τον εαυτό τους, ώστε να εξασκηθούν στην αναγνώριση των συμπτωμάτων του stress ή ακόμα και της εργασιακής εξουθένωσης (burn out), ώστε να προλαμβάνουν και να το αντιμετωπίζουν στην ρίζα του.

Αποτελεσματικές Διαπραγματεύσεις * εργαστήριο πρακτικών εφαρμογών

Το πρόγραμμα έχει ως στόχο οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν γνώσεις, ικανότητες και εμπειρία σε ό,τι αφορά σε πολυδιάστατες διαπραγματεύσεις σε όλα τα επίπεδα.  Αποτελείται από 20% θεωρητική κατάρτιση και 80% από ατομικές και ομαδικές ασκήσεις/πρακτικές εφαρμογές. Τα αποτελέσματα των ασκήσεων/εφαρμογών αξιολογούνται και οδηγούν σε περαιτέρω βελτίωση. Στο τελικό σκέλος οι μετέχοντες και ο εισηγητής επεξεργάζονται συγκεκριμένες περιπτώσεις της καθημερινής εργασίας. 

Διαχείριση Reception για Γραμματείς Υποδοχής

seminario_reception

Σε εποχές σκληρού ανταγωνισμού, η επένδυση στη ποιότητα της εξυπηρέτησης δεν είναι λεπτομέρεια. Αν το branding σχετίζεται με την κάθε ανάμνηση που φέρνει στο νου του πελάτη η επαφή του με μια εταιρεία, τότε το να ενισχυθεί η φωνή και το χαμόγελο της εταιρείας με γνώσεις, δεξιότητες και αυτοπεποίθηση δίνει σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το εργαστήριο Reception θα ωφελήσει άμεσα και έμμεσα το προσωπικό υποδοχής σε επίπεδο προσωπικής ανάπτυξης σε ζητήματα επικοινωνίας και διαχείρισης των ανθρώπινων συμπεριφορών, θα βελτιώσει την αυτοπεποίθησή τους και θα δώσει κίνητρα για περαιτέρω αυτοβελτίωσης. Παράλληλα, θα ωφελήσει την επιχείρηση καθώς, θα ενισχύσει την συνολική αποδοτικότητα τους και θα βοηθήσει στην διαμόρφωση σταθερού και έμπειρου προσωπικού. 

Public Speaking: Τεχνικές Επικοινωνίας & Παρουσίασης σε ακροατήριο

Public Speaking | Τεχνικές Επικοινωνίας & Παρουσίασης σε ακροατήριο

Σας φοβίζει η έκθεση σε ακροατήριο; Δεν μπορείτε πάντα να κρατήσετε το ενδιαφέρον των ανθρώπων; Σας «μπλοκάρουν» οι ερωτήσεις ενός απαιτητικού ακροατηρίου; Θα θέλατε να απολαμβάνετε και εσείς και το κοινό σας τις δημόσιες ομιλίες σας;

Συμμετέχοντας στο εργαστήριο Public Speaking μπορείτε να γίνετε εκείνος ο τύπος του ομιλητή που όλοι θα ήθελαν να γνωρίσουν από κοντά, που όλοι αναζητούν στο τέλος για να ανταλλάξουν δύο λόγια εκτίμησης και θαυμασμού…

Μεγαλώστε τα παιδιά σας με Συναισθηματική Νοημοσύνη

children EQ seminar

Σκοπός του προγράμματος είναι να μάθουν οι συμμετέχοντες, γονείς αλλά και εκπαιδευτικοί, να μεγαλώνουν ή να φροντίζουν παιδιά με αυτοεκτίμηση αλλά και αυτοέλεγχο, να επικοινωνούν τα συναισθήματά τους και να μεγαλώνουν ευτυχισμένα αντιμετωπίζοντας κάθε δυσκολία και κάθε πρόκληση χτίζοντας μια ισορροπημένη ζωή.

 

Σεμινάριο: Managerial Skills για γυναίκες σε θέσεις ευθύνης

Managerial Skills for women_seminar

Σεμινάριο: Managerial Skills για γυναίκες σε θέσεις ευθύνης
Ένα workshop που θα σας μάθει πώς να μην χάσετε την ποιότητα της εργασίας σας στο σημερινό περιβάλλον πίεσης και ανταγωνισμού μέσα και έξω από τις επιχειρήσεις. Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες που εργάζονται σε ανώτερες και ανώτατες θέσεις ευθύνης σε εταιρείες. Πώς χειρίζομαστε τους ανωτέρους μας; Πώς την ομάδας μας; Ποιές τεχνικές ενδυνάμωσης θα μας βελτιώσουν; Ξέρουμε πώς να διεκδικούμε σε εποχές κρίσης και ανταγωνισμού;
Ημερομηνία: 14 Δεκεμβρίου 2017, 15:00 - 20:00 

Διαχειριστείτε δημιουργικά τις συγκρούσεις στην εργασία

Συγκρούσεις στην εργασία

Το εργαστήριο δίνει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία διαχείρισης της σύγκρουσης, τους προετοιμάσει να αναγνωρίζουν με έναν βιωματικό και διαδραστικό τρόπο (case studies,πρακτικών ασκήσεων, video και role playing) όλους τους τύπους και τα στάδια της σύγκρουσης, να θέτουν επικοινωνιακούς κανόνες με τους «συμπαίκτες» τους και να επιλέγουν τις σωστές τεχνικές αντιμετώπισης της εκάστοτε αντιπαράθεσης.

Διαχείριση Χρόνου και Άγχους στην πράξη | time & stress management

stress and time management seminar

Το εργαστήριο δίνει τα εργαλεία διαχείρισης χρόνου και stress, προετοιμάζει τους συμμετέχοντες, ώστε να αναγνωρίζουν όλα τα συμπτώματα της πίεσης και του stress και να αναλύουν τις αρνητικές σκέψεις, στάσεις και συναισθήματα γύρω από την δυσκολία διαχείρισης και ελέγχου μιας κατάστασης όταν ο χρόνος γίνεται αντίπαλος. Το πρόγραμμα είναι καθαρά βιωματικό και διαδραστικό. Γίνεται χρήση case studies,πρακτικών ατομικών και ομαδικών ασκήσεων, role playing καθώς και ανοιχτή συζήτηση. Με τον τρόπο αυτό, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να αποφεύγουν το «βραχυκύκλωμα» και αποκτούν δυνατότητα ορθολογικοποίησης των πραγμάτων και ψύχραιμης εξεύρεσης λύσεων οργάνωσης και προτεραιοποίησης των απαιτήσεων και των αναγκών.

Σελίδες

Εγγραφή στο RSS - Soft Skills

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2008

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

 

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής