ΔΥΠΑ Ελλαδα 2.0

Σεμινάριο Budgeting

Budgeting

Σεμινάριο Budgeting

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει στους συμμετέχοντες πώς να αναπτύσουν και να παρακολουθούν έναν προϋπολογισμό, για την βελτίωση των επιδόσεων και των αποτελεσμάτων που απαιτούν οι εκάστοτε στόχοι μιας επιχείρησης και να τους προετοιμάσει πάνω στο χτίσιμο σχεδίου αντιμετώπισης απρόβλεπτων περιστάσεων, καθιστώντας τον προϋπολογισμό εργαλείο προγραμματισμού με τη μέγιστη δυνατή ευελιξία.

 

Θεματολογία

  • Ορολογία Budgeting, φράσεις και έννοιες.
  • Σκοπός και χρήση του Προϋπολογισμού.
  • Ο προϋπολογισμός βήμα-βήμα.
  • Προϋποθέσεις για έναν επιτυχημένο προϋπολογισμό.
  • Τα  σημεία που πρέπει να ελέγξετε πριν ξεκινήσετε.
  • Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.
  • Ποιοι είναι οι λόγοι που οδηγούν τον προϋπολογισμό σε αποτυχία.
  • Πώς να αποφασίσετε τι budget πρέπει να πετύχετε.
  • Τα σημεία κλειδιά για αυτούς που φτιάχνουν budget.
  • Η διοχέτευση πληροφοριών για την προετοιμασία των επιμέρους προϋπολογισμών.
  • Διεργασία του Budgeting: Βήματα, μεθοδολογία σύνδεσης με τον επιχειρηματικό σχεδιασμό.
  • Από την Αποστολή της Εταιρείας στην καθημερινή εργασία (Strategic plan, Business Plan).
  • Βασικά στοιχεία ενός αποτελεσματικού προϋπολογισμού - Συχνά λάθη που συμβαίνουν στο budgeting και τρόποι αποφυγής από την αρχή της διαδικασίας.
  • Τα πλεονεκτήματα του καλού προϋπολογισμού.
  • Πώς να τροποποιήσετε ένα πρότυπο budget ώστε να το προσαρμόσετε στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
  • Οι έννοιες του Budget Committee, Budget manual.
  • Προσδιορισμός του νεκρού σημείου.
  • Απλές τεχνικές για την ταξινόμηση του κόστους.
  • Ο τρόπος κατάρτισης των επιμέρους προϋπολογισμών (Πωλήσεων, Λειτουργικό, Επενδύσεων κλπ), και του κυρίως προϋπολογισμού (Master Budget).
  • Ο τρόπος κατάρτισης των λειτουργικών εξόδων.

Ο εκπαιδευτής μας

Ο εκπαιδευτής μας διαθέτει 30ετή εμπειρία ως στέλεχος Ελληνικών και Πολυεθνικών Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το μεγαλύτερο μέρος του επαγγελματικού του βίου διετέλεσε Οικονομικός Διευθυντής σε επιχειρήσεις, ενώ για 7 χρόνια υπήρξε Ελεγκτής και Σύμβουλος Επιχειρήσεων. Έχει ασχοληθεί με τη Χρηματοοικονομική Διοίκηση, IFRS και US GAAP Reporting, SOX και Εταιρική Διακυβέρνηση, Στρατηγικό Σχεδιασμό, Διοίκηση Έργων, Εξαγορές και Συγχωνεύσεις και Φορολογία Διεθνών Δραστηριοτήτων.

Έχει Άδεια Λογιστή-Φοροτεχνικού Α΄ Τάξης του ΟΕΕ, Δίπλωμα IFRS του Association of International Accountants, UK, MBA με δύο ειδικεύσεις, στη Λογιστική και στις Εμπορικές Εφαρμογές Υπολογιστών του Hofstra University, NY και είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Είναι μέλος επιτροπών του Υπουργείου Οικονομικών (Ν.4172/13, Ν. 4174/13, Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα 2014), Μέλος του Taxation Committee του American-Hellenic Chamber of Commerce, Μέλος του ΙΟΔ της ΕΕΔΕ και Μελετητής της ΓΓΔΕ (κατηγορίες 3 και 5) του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων. 
 

Παροχές

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Μπλοκάκια και στυλό
  • Mini lunch για τους συμμετέχοντες
  • Επιδότηση ΛΑΕΚ – ΟΑΕΔ και υποστήριξη εφόσον ζητηθεί.
     

Στοιχεία Υλοποίησης

Διάρκεια: 6 εκπαιδευτικές ώρες
Χρόνος Διεξαγωγής: 13 & 15 Φεβρουαρίου 2018 (17.30 - 20.30) 
Τόπος Υλοποίησης: Αιόλου 72, Αθήνα
Κόστος: 200 ευρώ / άτομο

Κατηγορία: 
Κατηγορία σεμιναρίων: 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής