Σεμινάριο "Reception Ξενοδοχειακών Μονάδων" με την Χαρούλα Κακλέα

Reception Ξενοδοχειακών Μονάδων με την Χαρούλα Κακλέα
 

Eισηγήτρια: Χαρούλα Κακλέα
Ημερομηνία: Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018, 15.00 – 21.00
Τόπος Διεξαγωγής: Αιόλου 72, 7ος όροφος (Taseis Management)
Διάρκεια:   6 ώρες
Κόστος: 90 ευρώ

Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκπαίδευση του προσωπικού υποδοχής των ξενοδοχείων, ώστε να οργανώνει την εργασία του κατάλληλα και να είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτικός, προσφέροντας ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες και χτίζοντας έτσι την εικόνα της επιχείρησης.

 

Θεματολογία | Τι θα μάθουν οι συμμετέχοντες

  • Η Υποδοχή του πελάτη
  • Λειτουργίες της Reception
  • Καθήκοντα receptionist και Front Office Manager.
  • Dress Code
  • Πρωτόκολλο σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες
  • Room management
  • Reception απο το Α ως το Ω: Οργάνωση, συντονισμός, στελέχωση, καθοδήγηση, έλεγχος και αξιολόγηση.
  • Ξενοδοχειακή Νομοθεσία και κανονισμός σχέσεων με τους πελάτες.
  • Διαχείριση παραπόνων και αντιρρήσεων.
  • Διαχείριση Κρίσεων
  • Επικοινωνία με το υπόλοιπο προσωπικό και τα τμήματα.
  • Προγραμματισμός εργασιών.
  • Operations
  • Το λεξιλόγιο και η ορολογία στο ξενοδοχείο.

 

Η εισηγήτρια
 

Η Χαρούλα Κακλέα είναι εκπαιδευτικός στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση του Υπουργείου Τουρισμού. Έχει κάνει Τουριστικές και Παιδαγωγικές σπουδές και εργάζεται ως Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων μετά από χρόνια συσσωρευμένης εμπειρίας ως επόπτρια σε ξενοδοχειακές μονάδες πρακτικής άσκησης μαθητών και σπουδαστών του Υπουργείου Τουρισμού. Υπήρξε ειδικός σύμβουλος σε προγράμματα πρακτικής άσκησης στον τουριστικό τομέα του ERASMUS+ και έχει επαγγελματική, διοικητική και εκπαιδευτική προϋπηρεσία περισσότερη των 25 ετών.

 

Μεθοδολογία
 

Το πρόγραμμα είναι βιωματικό και συνδυάζει θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση. Οι εκπαιδευόμενοι θα συμμετέχουν σε ασκήσεις και παιχνίδια ρόλων βγαλμένα μέσα από την καθημερινότητα μιας τουριστικής επιχείρησης.

 

Παροχές Σεμιναρίου
 

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Μπλοκ για σημειώσεις
  • Πτυχία (Βεβαιώσεις)
  • Coffee breaks (καφές ή χυμός και ελαφρύ γεύμα για τους συμμετέχοντες)

 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2008

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

 

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής