Το σεμινάριο αποτελεί πρακτικό εργαστήριο εκπαίδευσης πάνω σε πρότυπα τηλεφωνικής επικοινωνίας που έχουν στόχο να περιορίσουν τα συνηθισμένα λάθη των πωλητών και των τηλεφωνητών που απασχολούνται στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να ακολουθούν τις αρχές ενεργητικής ακρόασης, να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες λέξεις με τον κατάλληλο τρόπο και να επεξηγούν αφού πρώτα κατανοήσουν το υπόβαθρο του πελάτη. Σκοπός του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις τεχνικές της αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας, προκειμένου να τις χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους εργασία και να αυξήσουν την απόδοσή τους, να μειώσει σημαντικά το χρόνο ολοκλήρωσης των κλήσεων και συνολικά τον χρόνο αποπεράτωσης εργασιών.
Σε εποχές σκληρού ανταγωνισμού, η επένδυση στη ποιότητα της εξυπηρέτησης δεν είναι λεπτομέρεια. Αν το branding σχετίζεται με την κάθε ανάμνηση που φέρνει στο νου του πελάτη η επαφή του με μια εταιρεία, τότε το να ενισχυθεί η φωνή και το χαμόγελο της εταιρείας με γνώσεις, δεξιότητες και αυτοπεποίθηση δίνει σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το εργαστήριο Reception θα ωφελήσει άμεσα και έμμεσα το προσωπικό υποδοχής σε επίπεδο προσωπικής ανάπτυξης σε ζητήματα επικοινωνίας και διαχείρισης των ανθρώπινων συμπεριφορών, θα βελτιώσει την αυτοπεποίθησή τους και θα δώσει κίνητρα για περαιτέρω αυτοβελτίωσης. Παράλληλα, θα ωφελήσει την επιχείρηση καθώς, θα ενισχύσει την συνολική αποδοτικότητα τους και θα βοηθήσει στην διαμόρφωση σταθερού και έμπειρου προσωπικού.
Μέσα από το εργαστήριο Event Management στόχος μας είναι οι συμμετέχοντες να εμπεδώσουν την αξία της ποιότητας στην παροχή υπηρεσιών στο event management αλλά και των μετρήσιμων αποτελεσμάτων που απορρέουν χάρη σε αυτήν και να εξοικειωθούν με θέματα που αφορούν την οργάνωση του έργου, την πρόβλεψη, τη διαχείριση απροβλέπτων ή/και δυσεπίλυτων καταστάσεων. Ακόμη, το σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη της πρακτικής της αξιοποίησης τόσο του ίδιου του έργου, όσο και των παραμέτρων του, ώστε να δημιουργούνται ευκαιρίες για νέα έργα.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ | ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ
Με έμφαση στις διοικητικές και τεχνολογικές εξελίξεις που αναβαθμίζουν το ρόλο των σύγχρονων στελεχών
Εισηγήτρια: Γωγώ Παπαδοπούλου
Διάρκεια: 12 εκπαιδευτικές ώρες
Κόστος: € 240 / άτομο (η 2η συμμετοχή λαμβάνει έκπτωση -25%, η 3η συμμετοχή -50%)
Χρόνος Διεξαγωγής:
9 - 10 Νοεμβρίου 2015, ώρες σεμιναρίου: 10:00 - 15:00
Τόπος Υλοποίησης: Καπνικαρέας 19α - Πλάκα
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: Σε κάθε ενδιαφερόμενο/η που εργάζεται ως γραμματέας η διοικητικό στέλεχος οργανισμού, εταιρίας και στο Δημόσιο.
ΣΚΟΠΟΣ: Η αποτελεσματικότερη λειτουργία της διοίκησης
SOCIAL MEDIA MARKETING
ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ & ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ
Εισηγητής: Αρσένης Πασχόπουλος
Διάρκεια: 12 εκπαιδευτικές ώρες
Κόστος: €260 / άτομο
Χρόνος Διεξαγωγής:
10 -11 Δεκεμβρίου 2015, ώρες σεμιναρίου: 10:00 - 15:00
Τόπος Υλοποίησης: Καπνικαρέας 19α - Πλάκα
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους έχουν μια επαφή με τα social media και θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους έτσι ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία, να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media.
100% spam free.
Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.
H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.
Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr