Σεμινάρια

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΠΑ

Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών σε συνεργασία με τα κέντρα Δια Βίου Μάθησης ΤΑΣΕΙΣ στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων τους στον τομέα της δια βίου μάθησης οργανώνουν και υλοποιούν τον 2ο κύκλο εκπαίδευσης στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Υλοποίηση Μικροδιδασκαλίας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων» διάρκειας 70 ωρών. Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική δράση, εντάσσεται στο ερευνητικό πρόγραμμα «Υποστήριξη Ανάπτυξης Δεξιοτήτων και Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού Δια Βίου Μάθησης» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών με κωδικό έρευνας 12728. Σκοπός του προγράμματος είναι η ουσιαστική προετοιμασία των εκπαιδευτών ενηλίκων, στον σχεδιασμό και την υλοποίηση μικροδιδασκαλιών, για τις εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας του ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού).

Σεμινάρια HR | Στελέχωση Προσωπικού (Πρακτικό σεμινάριο)

Ένα πρακτικό σεμινάριο εκπαίδευσης και εξάσκησης πάνω στις τεχνικές στρατολόγησης ανθρώπινου δυναμικού σε όλα τα στάδια που προηγούνται της τελικής επιλογής και τοποθέτησης ενός εργαζόμενου σε μια ορισμένη θέση εργασίας. Γιατί μια λανθασμένη πρόσληψη είναι μια αποτυχημένη επένδυση της εταιρείας σε χρήμα, χρόνο και εκπαίδευση. Τα mini seminars που σας προσφέρουμε αποτελούν εφόδιο για σωστή λήψη αποφάσεων κατά την επιλογή και στελέχωση προσωπικού προκειμένου να συνεισφέρετε στην αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας της επιχείρησης.

Σεμινάρια HR | Αξιολόγηση Προσωπικού

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενίσχυση και ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων των διευθυντών προσωπικού και των προϊσταμένων των τμημάτων των επιχειρήσεων, προκειμένου να είναι σε θέση να αξιολογούν μεθοδικά τους υφισταμένους τους αλλά και να τους παρακινούν προκειμένου να εργάζονται ομαδικά και αποδοτικότερα, βελτιώνοντας την ποιότητα της εργασίας τους και τα αποτελέσματα που παράγουν. 

Σεμινάριο: Χρηματοπιστωτικά  και νομικά θέματα συναλλακτικής των επιχειρήσεων

Η μετεξέλιξη αλλά και η πολυπλοκότητα των συναλλαγών σ’ ένα παγκοσμιοποιημένο και ανταγωνιστικό περιβάλλον απαιτεί πολύ καλή γνώση και κατανόηση των χρηματοπιστωτικών και νομικών θεμάτων που συναντώνται σ’ αυτές , συμβάλλοντας  στον ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο χειρισμό των θεμάτων που προκύπτουν. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η απόκτηση χρηστικής τεχνογνωσίας για κρίσιμα ζητήματα ευρέος φάσματος της συναλλακτικής των επιχειρήσεων σε διαχειριστικά, δοσοληπτικά και χρηματοδοτικά θέματα τραπεζικών και εξωτραπεζικών πιστώσεων προς και από πελάτες και προμηθευτές ώστε να αξιολογούνται, επιλέγονται και διασφαλίζονται οι καλύτεροι δυνατοί τιμολογιακοί, διαχειριστικοί και συμβατικοί όροι.

Διαχείριση μη εξυπηρετούμενων απαιτήσεων μέσω της Αναγκαστικής Εκτέλεσης και Πλειστηριασμού

«Διαχείριση μη εξυπηρετούμενων απαιτήσεων εταιρικής και λιανικής τραπεζικής μέσω της Αναγκαστικής Εκτέλεσης και Πλειστηριασμού, σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις του θεσμικού και κανονιστικού πλαισίου (ν. 4512/2018, ν. 4446/2016 και ν. 4335/2015)» (Θεωρητική και Πρακτική προσέγγιση)

Σεμινάριο: «Οργάνωση BAR» με τον Ντίνο Νικολάου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τις βασικές γνώσεις που θα χρειαστούν για την οργάνωση και λειτουργία του Bar βάσει των πιο σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών που έχουν επικρατήσει τα τελευταία χρόνια στην αγορά της εστίασης.  Οι βασικές γνώσεις που θα αποκομίσουν θα βελτιώσουν την αποδοτικότητά τους με παράλληλη αύξηση των πωλήσεων στο bar.

Σεμινάριο «Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών σε χώρους εστίασης/εστιατόρια ξενοδοχείων» με τον Ντίνο Νικολάου

Το σεμινάριο δίνει τη δυνατότητα στους υπαλλήλους να αυξήσουν τον βαθμό παραγωγικότητας και να αναπτύξουν εσωτερικά κίνητρα για ποιοτική εξυπηρέτηση. Απευθύνεται σε υπαλλήλους επισιτιστικών τμημάτων και παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις για ανάπτυξη της επαγγελματικής συνείδησης και βελτιστοποίηση των τεχνικών εξυπηρέτησης στους πελάτες της επιχείρησης.

Σεμινάριο "Reception Ξενοδοχειακών Μονάδων" με την Χαρούλα Κακλέα

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκπαίδευση του προσωπικού υποδοχής των ξενοδοχείων, ώστε να οργανώνει την εργασία του κατάλληλα και να είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτικός, προσφέροντας ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες και χτίζοντας έτσι την εικόνα της επιχείρησης.

Σεμινάριο Budgeting

Budgeting

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει στους συμμετέχοντες πώς να αναπτύσουν και να παρακολουθούν έναν προϋπολογισμό, για την βελτίωση των επιδόσεων και των αποτελεσμάτων που απαιτούν οι εκάστοτε στόχοι μιας επιχείρησης και να τους προετοιμάσει πάνω στο χτίσιμο σχεδίου αντιμετώπισης απρόβλεπτων περιστάσεων, καθιστώντας τον προϋπολογισμό εργαλείο προγραμματισμού με τη μέγιστη δυνατή ευελιξία.

Ποιοτική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνική Επικοινωνία για αύξηση πωλήσεων

Ποιοτική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνική Επικοινωνία για αύξηση πωλήσεων

Το σεμινάριο αποτελεί πρακτικό εργαστήριο εκπαίδευσης πάνω σε πρότυπα τηλεφωνικής επικοινωνίας που έχουν στόχο να περιορίσουν τα συνηθισμένα λάθη των πωλητών και των τηλεφωνητών που απασχολούνται στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να ακολουθούν τις αρχές ενεργητικής ακρόασης, να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες λέξεις με τον κατάλληλο τρόπο και να επεξηγούν αφού πρώτα κατανοήσουν το υπόβαθρο του πελάτη. Σκοπός του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις τεχνικές της αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας, προκειμένου να τις χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους εργασία και να αυξήσουν την απόδοσή τους, να μειώσει σημαντικά το χρόνο ολοκλήρωσης των κλήσεων και συνολικά τον χρόνο αποπεράτωσης εργασιών. 

Σελίδες

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2008

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

 

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής