Σεμινάρια

Εντατικά μαθήματα για τις Εξετάσεις απόκτησης του Πιστοποιητικού Επάρκειας Γνώσεων για Πολιτογράφηση

To Taseis είναι εκπαιδευτικός φορέας που λειτουργεί ως πιστοποιημένο από το Υπουργείο Παιδείας Κέντρο Δια Βίου Μάθησης παρέχοντας εκπαιδευτικές υπηρεσίες με συνέπεια και αξιοπιστία. Ο φορέας μας αναλαμβάνει την προετοιμασία των υποψηφίων για τις Εξετάσεις απόκτησης του Πιστοποιητικού Επάρκειας Γνώσεων για Πολιτογράφηση (ΠΕΓΠ), οι οποίες πραγματοποιούνται από τη Γενική Γραμματεία Ιθαγένειας του Υπουργείου Εσωτερικών.

Οι θεσμικές απαιτήσεις για τις δημόσιες συμβάσεις (ν.4412/2016) - Τροποποιήσεις ν.4782/2021

online σεμινάριο 21/07/21

Οι απαιτήσεις του θεσμικού πλαισίου για τις δημόσιες συμβάσεις (ν. 4412/2016) στην πράξη - Τροποποιήσεις ν. 4782/2021

Νέες Τεχνικές και Μέθοδοι e learning στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ και του ΚΔΒΜ Taseis

Νέες Τεχνικές και Μέθοδοι e learning στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

 

Νέο Σεμινάριο GDPR - DPO Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων. Ο Γενικός Κανονισμός GDPR και ο Νόμος 4624/2019

GDPR seminars 2020

Απο την στιγμή που μπήκε στην ζωή των επιχειρήσεων ο νέος Κανονισμός, γίνεται σαφές ότι ανοίγει ένα νέο πεδίο πεδίο εξειδίκεύσης για πλήθος επαγγελματιών (δικηγόρων και απόφοίτων Νομικών Σχολών, μηχανικών πληροφορικής, web designers κ.α.), ενώ ταυτόχρονα στελέχη επιχειρήσεων με αυξημένα διοικητικά καθήκοντα καθώς και στελέχη πληροφορικής καλούνται να γνωρίζουν τις νέες κανονιστικές απαιτήσεις και το πλαίσιο εφαρμογής τους, ώστε να είναι ενισχυτικοί ως προς την συμμόρφωση των επιχειρήσεων.

Το σεμινάριο, διάρκειας 20 ωρών (5*4ώρες) θεωρητικής και πρακτικής κατάρτισης, υλοποιείται απο την Taseis Management, τον συμβουλευτικό - εκπαιδευτικό φορέα που έχει πραγματοποιήσει πλήθος συμμορφώσεων σε μικρούς και μεγάλους οργανισμούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Εισηγητές είναι οι εξειδικευμένοι στα Προσωπικά Δεδομένα και καταξιωμένοι στον κλάδο τους νομικοί Δημήτρης Ζωγραφόπουλος και Αντώνης Βενέρης καθώς και ο καθηγητής Πληροφορικής του Ο.Π.Α., Δημήτρης Καρδαράς.

Πως να Κατακτήσετε και τους πιο Δύσκολους Πελάτες σας.

Σκοπός του mini briefing είναι οι συμμετέχοντες

  • Να εκπαιδευθούν στη διαχείριση δύσκολων πελατών με τη βοήθεια ενός μεγάλου κεφαλαίου της επικοινωνίας που ονομάζεται “Συναλλακτική Ανάλυση”.
  • Να διδαχθούν μέσα από διάφορα παραδείγματα διαχείρισης δύσκολων πελατών από την καριέρα του Εισηγητή.     
  • Να μάθουν να συντονίζονται στη διάθεση του Πελάτη & στα μηνύματα που εκπέμπει με τη γλώσσα του σώματος & τις εκφράσεις του.
  • Να παρουσιάσουν οι συμμετέχοντες διάφορες περιπτώσεις δύσκολων πελατών & να διδαχθούν τον ιδανικό τρόπο διαχείρισης τους.
  • Να βελτιώσουν το δικό τους επικοινωνιακό προφίλ μέσα από προσωπικές συζητήσεις με τον Εισηγητή.

Σχεδιάζοντας Μαζί το Μονοπάτι της Καριέρας σας.

Σκοπός του ini briefing είναι να μάθουν οι συμμετέχοντες:

  • τις δυνατότητες που τους έχει δώσει η φύση & πως θα τις αξιοποιήσουν καλύτερα, στη προσπάθεια να επιλέξουν ένα επάγγελμα που θα το αγαπήσουν.
  • τα επαγγέλματα που έχουν ζήτηση σήμερα & σε βάθος πενταετίας, στην αγορά εργασίας.
  • που θα σπουδάσουν τι; Πόσο απαραίτητες είναι οι Μεταπτυχιακές σπουδές, Πόσο κοστίζουν.
  • πως θα βρουν δουλειά. Πως να προετοιμαστούν για μια συνέντευξη Επιλογής, Πως να εντυπωσιάσουν τον Εξεταστή με την γενικότερη εμφάνιση & συμπεριφορά τους, τις ερωτήσεις που θα του υποβάλουν, την συμπεριφορά τους στο χρονικό διάστημα μετά τη συνέντευξη.
  • πως να αλλάξουν το μονοπάτι της καριέρας τους, εάν αυτό που ήδη έχουν επιλέξει δεν τους ικανοποιεί.

Η Σημασία των 4 πρώτων Λεπτών σε Διάφορες Φάσεις της Ζωής μας

Σκοπός του mini briefing είναι οι συμμετέχοντες...

  • Να συνειδητοποιήσουν ότι η πρώτη εικόνα για κάθε άνθρωπο είναι πολύ σημαντική σε όλες τις φάσεις της ζωής του & σχηματίζεται μέσα στα 4’ λεπτά μιας γνωριμίας.
  • Να μάθουν τρόπους να κατακτούν τους πελάτες τους μέσα σ’ αυτό το χρονικό διάστημα.
  • Με τη μέθοδο των 4 ‘ λεπτών να μάθουν να εντυπωσιάζουν τον Εξεταστή τους, σε μια συνέντευξη  Επιλογής για μια θέση εργασίας.
  • Να βελτιώσουν τον τρόπο της προφορικής επικοινωνίας & της γλώσσας του σώματος στις Δημόσιες Σχέσεις τους.
  • Να γίνουν καλύτεροι στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.  

Πως να Ολοκληρώνετε ένα Επιτυχημένο Meeting στο Μισό Χρόνο

ΣΚΟΠΟΣ του mini briefing είναι να μάθουν οι συμμετέχοντες:

  • Να συντονίζουν σωστά κι αποτελεσματικά τα meetings τους.
  • Να τα ξεκινούν & να τα ολοκληρώνουν  στην ώρα τους.
  • Να είναι σωστοί & παραγωγικοί συμμετέχοντες.
  • Να συνειδητοποιήσουν ότι από τον τρόπο που αναπτύσσουν της απόψεις τους & τις ιδέες τους & από το ενδιαφέρον που δείχνουν, μπορούν να φτιάξουν ή να καταστρέψουν τη καριέρα τους.
  • Να ελέγχουν & να αξιολογούν την επιτυχία  ενός meeting.

Σελίδες

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής