Σεμινάρια

Σεμινάριο Budgeting

Budgeting

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει στους συμμετέχοντες πώς να αναπτύσουν και να παρακολουθούν έναν προϋπολογισμό, για την βελτίωση των επιδόσεων και των αποτελεσμάτων που απαιτούν οι εκάστοτε στόχοι μιας επιχείρησης και να τους προετοιμάσει πάνω στο χτίσιμο σχεδίου αντιμετώπισης απρόβλεπτων περιστάσεων, καθιστώντας τον προϋπολογισμό εργαλείο προγραμματισμού με τη μέγιστη δυνατή ευελιξία.

Ποιοτική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνική Επικοινωνία για αύξηση πωλήσεων

Ποιοτική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνική Επικοινωνία για αύξηση πωλήσεων

Το σεμινάριο αποτελεί πρακτικό εργαστήριο εκπαίδευσης πάνω σε πρότυπα τηλεφωνικής επικοινωνίας που έχουν στόχο να περιορίσουν τα συνηθισμένα λάθη των πωλητών και των τηλεφωνητών που απασχολούνται στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να ακολουθούν τις αρχές ενεργητικής ακρόασης, να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες λέξεις με τον κατάλληλο τρόπο και να επεξηγούν αφού πρώτα κατανοήσουν το υπόβαθρο του πελάτη. Σκοπός του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις τεχνικές της αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας, προκειμένου να τις χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους εργασία και να αυξήσουν την απόδοσή τους, να μειώσει σημαντικά το χρόνο ολοκλήρωσης των κλήσεων και συνολικά τον χρόνο αποπεράτωσης εργασιών. 

Αυτοπεποίθηση & Διαχείριση του stress

stress management seminar

Σκοπός του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να μάθουν τις τεχνικές και τα μέσα διαχείρισης της καθημερινότητας και ειδικότερα, των προβλημάτων που δημιουργούνται σε επαγγελματικό αλλά και προσωπικό επίπεδο λόγω της πίεσης και του stress, να αποκτήσουν τις κατάλληλες γνώσεις και να γνωρίσουν τον εαυτό τους, ώστε να εξασκηθούν στην αναγνώριση των συμπτωμάτων του stress ή ακόμα και της εργασιακής εξουθένωσης (burn out), ώστε να προλαμβάνουν και να το αντιμετωπίζουν στην ρίζα του.

Στελέχωση Προσωπικού

staffing_seminar_taseis

Ένα πρακτικό σεμινάριο εκπαίδευσης και εξάσκησης πάνω στις τεχνικές στρατολόγησης ανθρώπινου δυναμικού σε όλα τα στάδια που προηγούνται της τελικής επιλογής και τοποθέτησης ενός εργαζόμενου σε μια ορισμένη θέση εργασίας. Γιατί μια λανθασμένη πρόσληψη είναι μια αποτυχημένη επένδυση της εταιρείας σε χρήμα, χρόνο και εκπαίδευση. Τα mini seminars που σας προσφέρουμε αποτελούν εφόδιο για σωστή λήψη αποφάσεων κατά την επιλογή και στελέχωση προσωπικού προκειμένου να συνεισφέρετε στην αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας της επιχείρησης.

Τεχνικές Οροφοκομίας για προσωπικό ξενοδοχείων

Τεχνικές Οροφοκομίας για προσωπικό ξενοδοχείων

 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες στην οργάνωση και λειτουργία των ορόφων καθώς  επίσης και στις τεχνικές οροφοκομίας. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο που εργάζεται ή πρόκειται να εργαστεί στο τμήμα ορόφων  ξενοδοχειακής μονάδας.                                

Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Τουρισμό

Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Τουριστικό τομέα

 

Το σεμινάριο δίνει τη δυνατότητα στα στελέχη τουριστικών μονάδων να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις διοίκησης και διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού και να κατανοήσουν τη σημασία της ομαδικής λειτουργίας για την επίτευξη επιχειρησιακών στόχων.  Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη τουριστικών μονάδων και σε εργαζόμενους που επιδιώκουν την ανέλιξη τους στην διοικητική ιεραρχία των μονάδων.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ: «Διαχείριση απαιτήσεων σε οριστική καθυστέρηση μέσω: α) Εξωδικαστικού διακανονισμού – Ρύθμισης, β)  Αναγκαστικής Είσπραξης, γ) Πτώχευσης

«Διαχείριση απαιτήσεων σε οριστική καθυστέρηση μέσω των διαδικασιών: α) Εξωδικαστικού διακανονισμού – Ρύθμισης, β)  Αναγκαστικής Είσπραξης και γ) Πτώχευσης,

σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις του θεσμικού και κανονιστικού πλαισίου (ν. 4335/2015 και ν. 4446/2016)» (Πρακτική προσέγγιση)

Σεμινάριο - εργαστήριο "Best Practices in Management"

Best Practices in Management seminario

Πρόκειται για ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα για Διοικητικά/Διευθυντικά Στελέχη και «Μικρούς Διευθυντές» (Προϊσταμένους) σε θέματα Μάνατζμεντ που στηρίζεται στις πρακτικές εφαρμογές ξεφεύγοντας από την τυπική διάλεξη. Το πρόγραμμα  διαπραγματεύεται με πρακτικές εφαρμογές και ατομικά/ομαδικά «εργαλεία» τα απαιτούμενα από τα Στελέχη που έχουν υφισταμένους και είναι εστιασμένο σε «μετρήσιμα αποτελέσματα». Εισηγητής του προγράμματος είναι ο κ. Δημήτριος Τσίτος ο οποίος διδάσκει Best Practices σε μεταπτυχιακό του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Αποτελεσματικές Διαπραγματεύσεις * εργαστήριο πρακτικών εφαρμογών

Το πρόγραμμα έχει ως στόχο οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν γνώσεις, ικανότητες και εμπειρία σε ό,τι αφορά σε πολυδιάστατες διαπραγματεύσεις σε όλα τα επίπεδα.  Αποτελείται από 20% θεωρητική κατάρτιση και 80% από ατομικές και ομαδικές ασκήσεις/πρακτικές εφαρμογές. Τα αποτελέσματα των ασκήσεων/εφαρμογών αξιολογούνται και οδηγούν σε περαιτέρω βελτίωση. Στο τελικό σκέλος οι μετέχοντες και ο εισηγητής επεξεργάζονται συγκεκριμένες περιπτώσεις της καθημερινής εργασίας. 

Επιμορφωτικό Σεμινάριο: Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων *General Data Protection Regulation (GDPR)*

gdpr seminario

Στις 27 Απριλίου του 2016 υιοθετήθηκε ο νέος Γενικός Κανονισμός για τα Προσωπικά Δεδομένα (General Data Protection Regulation, εν συντομία, GDPR), ο οποίος θα εφαρμοσθεί άμεσα σε όλα τα Κράτη Μέλη της ΕΕ (χωρίς να απαιτείται εσωτερική νομοθετική εναρμόνιση) στις 25 Μαΐου 2018. Αυτό σημαίνει ότι μετά τις 25.05.2018 όποιοι επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα υποχρεούνται να τηρούν τον Κανονισμό και αντιμετωπίζουν κυρώσεις σε περίπτωση μη τήρησης των υποχρεώσεων που απορρέουν από αυτόν. Τα πρόστιμα που μπορεί να επιβληθούν σε περίπτωση παραβίασης του Κανονισμού μπορούν να φτάσουν έως και τα 20 εκατομμύρια Ευρώ, για δε τις επιχειρήσεις έως και το 4% του ετήσιου παγκόσμιου κύκλου εργασιών τους. Αντιλαμβανόμενοι τις ανάγκες που απορρέουν από τον νέο κανονισμό τα κέντρα δια βίου μάθησης TASEIS και οι επιλεγμένοι συνεργάτες τους οργανώνουν και υλοποιούν εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας 40ωρών με σκοπό οι εκπαιδευόμενοι, να αποκτήσουν τη δέουσα κατάρτιση για το χειρισμό των κυριότερων ζητημάτων και απαιτήσεων που απορρέουν από τον νέο κανονισμό.

Σελίδες

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2008

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

 

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Taseis Management ΕΠΕ

Αιόλου 72, 10559, Αθήνα

tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267

e-mail: info[at]taseism.gr