ΔΥΠΑ Ελλαδα 2.0

Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση των Πελατών ανάλογα με την Προσωπικότητα & τον Χαρακτήρα τους

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – mini Briefing

«ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ & ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥΣ»

 

 

ΣΚΟΠΟΣ

  • Να μάθουν οι συμμετέχοντες να εξυπηρετούν τους Πελάτες τους με βάση το τι θα ήθελαν ν’ ακούσουν.
  • Να ενημερωθούν για τις πέντε διαφορετικές κατηγορίες Πελατών, τα κύρια χαρακτηριστικά τους καθώς & την προσαρμογή του τρόπου επικοινωνίας τους & εξυπηρέτησης σ’ αυτά. 
  • Τον ρόλο που παίζει η θεωρία του Roger Sperry (Νόμπελ Ιατρικής) σχετικά με Αριστερό & Δεξί   ημισφαίριο του Εγκεφάλου, στην αποτελεσματική Εξυπηρέτηση των Πελατών.
  • Μέσα από ζωντανά παραδείγματα & ερωτήσεις να συνειδητοποιήσουν οι συμμετέχοντες σε ποια κατηγορία, με βάση τη θεωρία του Roger Sperry, ανήκουν (αυτογνωσία).

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το mini Briefing απευθύνεται σε όλους όσους εργάζονται στην εξυπηρέτηση των Πελατών, ανεξάρτητα σε ποιο τμήμα ανήκουν. Τηλεφωνικά κέντρα, Πωλήσεις, Λογιστήριο, Αποθήκες, Προμήθειες ,Γραμματείες, Μarketing, Call Centers κ.λ.π.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ/ΚΟΣΤΟΣ/ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Το mini Briefing διεξάγεται σε  4 εκπαιδευτικές ώρες
  • Το κόστος είναι 140 ευρώ /άτομο ενώ παρέχεται έκπτωση 15% (120 ευρώ/άτομο) στη περίπτωση που η συμμετοχή εξοφληθεί τουλάχιστον 10 ημέρες πριν από τη διεξαγωγή του.
  • Στο κόστος περιλαμβάνονται οι Εισηγήσεις, η Συμβουλευτική & τα Case Studies, καθώς & τα Εγχειρίδια εφαρμογής (manuals) του προγράμματος σε ηλεκτρονική μορφή.

 

Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Γιώργος Μπούας - Σύμβουλος Ανάπτυξης Προσωπικού & Επιχειρήσεων

Ο κ. Γ. Α. Μπούας κατάγεται από την Κέρκυρα και γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι Πτυχιούχος της Α.Σ.Ο.Ε.Ε. με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου στη “Διοίκηση Προσωπικού” και τα  τελευταία 35 έτη έχει εκπαιδεύσει χιλιάδες Στελέχη και εργαζόμενους του Ιδιωτικού τομέα & των γραφείων της Ευρωπαικής  Ενωσης στις Βρυξέλλες, Στρασβούργο & Αθήνα σε θέματα Ποιότητας, Εξυπηρέτησης Πελατών, Ανθρώπινων και Εργασιακών Σχέσεων, Ηγεσίας & Management και Επαγγελματικού Προσανατολισμού.

Τα τελευταία 8 έτη σημειώνει μεγάλη επιτυχία  το εκπαιδευτικό του έργο, που αφορά στην ψυχολογική προσέγγιση και διαχείριση από τις Επιχειρήσεις της πρόσφατης οικονομικής κρίσης. Είναι πιστοποιημένος Εισηγητής του Ο.Α.Ε.Δ. και του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., συμμετέχοντας σε όλα τα επιδοτούμενα προγράμματα. Το πελατολόγιο του περιλαμβάνει όλη την αφρόκρεμα των Ελληνικών Επιχ/σεων.

Από το 1985 μέχρι σήμερα  έχουν δημοσιευθεί πολλά άρθρα & συνεντεύξεις του σε διάφορες Εφημερίδες & περιοδικά (ΕΞΠΡΕΣ, ΤΑ ΝΕΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΚΕΡΔΟΣ, ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ, ΑΓΟΡΑ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, STATUS κ. α.), ενώ παράλληλα είναι και Επίκουρος Καθηγητής σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα & προσκεκλημένος βασικός Ομιλητής σε διάφορα Συνέδρια.

 

Πληροφορίες & Εγγραφές:

2103310240 & 2103310241 (ωράριο επικοινωνίας: 09.00 – 19.00)  

 

Κατηγορία: 
Κατηγορία σεμιναρίων: 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής