ΔΥΠΑ Ελλαδα 2.0

Πως να Κατακτήσετε και τους πιο Δύσκολους Πελάτες σας.

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – mini Briefing

«ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ»

 

 

ΣΚΟΠΟΣ είναι οι συμμετέχοντες

  • Να εκπαιδευθούν στη διαχείριση δύσκολων πελατών με τη βοήθεια ενός μεγάλου κεφαλαίου της επικοινωνίας που ονομάζεται “Συναλλακτική Ανάλυση”.
  • Να διδαχθούν μέσα από διάφορα παραδείγματα διαχείρισης δύσκολων πελατών από την καριέρα του Εισηγητή.     
  • Να μάθουν να συντονίζονται στη διάθεση του Πελάτη & στα μηνύματα που εκπέμπει με τη γλώσσα του σώματος & τις εκφράσεις του.
  • Να παρουσιάσουν οι συμμετέχοντες διάφορες περιπτώσεις δύσκολων πελατών & να διδαχθούν τον ιδανικό τρόπο διαχείρισης τους.
  • Να βελτιώσουν το δικό τους επικοινωνιακό προφίλ μέσα από προσωπικές συζητήσεις με τον Εισηγητή.

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το mini Briefing απευθύνεται σε όλους τους εργαζόμενους μιας Επιχείρησης ή ενός Οργανισμού, που απασχολούνται στη πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης του Πελάτη καθώς και στα Στελέχη Πωλήσεων.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ/ΚΟΣΤΟΣ/ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Το mini Briefing διεξάγεται σε  4 εκπαιδευτικές ώρες
  • Το κόστος είναι 140 ευρώ /άτομο ενώ παρέχεται έκπτωση 15% (120 ευρώ/άτομο) στη περίπτωση που η συμμετοχή εξοφληθεί τουλάχιστον 10 ημέρες πριν από τη διεξαγωγή του.
  • Στο κόστος περιλαμβάνονται οι Εισηγήσεις, η Συμβουλευτική & τα Case Studies, καθώς & τα Εγχειρίδια εφαρμογής (manuals) του προγράμματος σε ηλεκτρονική μορφή.

 

Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Γιώργος Μπούας - Σύμβουλος Ανάπτυξης Προσωπικού & Επιχειρήσεων

Ο κ. Γ. Α. Μπούας κατάγεται από την Κέρκυρα και γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι Πτυχιούχος της Α.Σ.Ο.Ε.Ε. με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου στη “Διοίκηση Προσωπικού” και τα  τελευταία 35 έτη έχει εκπαιδεύσει χιλιάδες Στελέχη και εργαζόμενους του Ιδιωτικού τομέα & των γραφείων της Ευρωπαικής  Ενωσης στις Βρυξέλλες, Στρασβούργο & Αθήνα σε θέματα Ποιότητας, Εξυπηρέτησης Πελατών, Ανθρώπινων και Εργασιακών Σχέσεων, Ηγεσίας & Management και Επαγγελματικού Προσανατολισμού.

Τα τελευταία 8 έτη σημειώνει μεγάλη επιτυχία  το εκπαιδευτικό του έργο, που αφορά στην ψυχολογική προσέγγιση και διαχείριση από τις Επιχειρήσεις της πρόσφατης οικονομικής κρίσης. Είναι πιστοποιημένος Εισηγητής του Ο.Α.Ε.Δ. και του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., συμμετέχοντας σε όλα τα επιδοτούμενα προγράμματα. Το πελατολόγιο του περιλαμβάνει όλη την αφρόκρεμα των Ελληνικών Επιχ/σεων.

Από το 1985 μέχρι σήμερα  έχουν δημοσιευθεί πολλά άρθρα & συνεντεύξεις του σε διάφορες Εφημερίδες & περιοδικά (ΕΞΠΡΕΣ, ΤΑ ΝΕΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΚΕΡΔΟΣ, ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ, ΑΓΟΡΑ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, STATUS κ. α.), ενώ παράλληλα είναι και Επίκουρος Καθηγητής σε Μεταπτυχιακά Προγράμματα & προσκεκλημένος βασικός Ομιλητής σε διάφορα Συνέδρια.

 

Πληροφορίες & Εγγραφές:

2103310240 & 2103310241 (ωράριο επικοινωνίας: 09.00 – 19.00)  

Κατηγορία σεμιναρίων: 

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής