Νομικά - Θεσμικού Πλαισίου

Χρηματοπιστωτικά  και νομικά θέματα συναλλακτικής των επιχειρήσεων

Η μετεξέλιξη αλλά και η πολυπλοκότητα των συναλλαγών σ’ ένα παγκοσμιοποιημένο και ανταγωνιστικό περιβάλλον απαιτεί πολύ καλή γνώση και κατανόηση των χρηματοπιστωτικών και νομικών θεμάτων που συναντώνται σ’ αυτές , συμβάλλοντας  στον ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο χειρισμό των θεμάτων που προκύπτουν. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η απόκτηση χρηστικής τεχνογνωσίας για κρίσιμα ζητήματα ευρέος φάσματος της συναλλακτικής των επιχειρήσεων σε διαχειριστικά, δοσοληπτικά και χρηματοδοτικά θέματα τραπεζικών και εξωτραπεζικών πιστώσεων προς και από πελάτες και προμηθευτές ώστε να αξιολογούνται, επιλέγονται και διασφαλίζονται οι καλύτεροι δυνατοί τιμολογιακοί, διαχειριστικοί και συμβατικοί όροι.

Τα αξιόγραφα στις συναλλαγές (συναλλακτική-πιστωτική-εξασφαλιστική-φορολογική λειτουργία)

Τα αξιόγραφα στις συναλλαγές (συναλλακτική – πιστωτική – εξασφαλιστική – φορολογική λειτουργία)

Στην καθημερινή συναλλακτική πρακτική η χρήση των αξιογράφων (επιταγής, συναλλαγματικής, φορτωτικής, μετοχής κτλ.) γίνεται όλο και πιο συχνή, αφού το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών διενεργείται με βάση την καλή πίστη των συναλλασσομένων. Έτσι, τα αξιόγραφα αυτά χρησιμοποιούνται στην καθημερινή συναλλακτική δραστηριότητα ως μέσα πληρωμών, παροχής και εξασφάλισης πιστώσεων αλλά και εκπλήρωσης φορολογικών υποχρεώσεων. Από την άλλη πλευρά παρατηρούνται σοβαρά προβλήματα ρευστότητας στην αγορά, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια καθώς και μια ανησυχητική εξέλιξη στους δείκτες της πιστωτικής ασφυξίας (επιταγές και συναλλαγματικές).  Τα αξιόγραφα, γενικά, διέπονται από αυστηρούς θεσμικούς και κανονιστικούς κανόνες και διακρίνονται για την έντονη τυπικότητά τους. Κατά συνέπεια, οι συναλλασσόμενοι πρέπει να δίνουν μεγάλη σημασία στη σωστή εφαρμογή τους και συμπλήρωση των τυπικών τους στοιχείων, ώστε να αποφεύγονται ενέργειες που αντιβαίνουν την έννομη τάξη. Επίσης η πολυπλοκότητα του διαδικαστικού πλαισίου ιδιαίτερα της επιταγής και συναλλαγματικής απαιτεί εξοπλισμό γνώσεων, προκειμένου να διασφαλίζεται η σωστή και αποτελεσματική διαχείρισή τους και κατά συνέπεια να αποφεύγονται λάθη και παραλείψεις προς όφελος των εμπλεκόμενων μερών.

Σεμινάριο για τα ξενοδοχεία: "Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων - General Data Protection Regulation (GDPR)"

Σεμινάριο για τα ξενοδοχεία: "Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων - General Data Protection Regulation (GDPR)"

30 & 31 Οκτωβρίου 2018 | Σεμινάριο για τα ξενοδοχεία: "Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων - General Data Protection Regulation (GDPR)".  

Η Taseis έχοντας ήδη αναλάβει την συμμόρφωση με τον Κανονισμό GDPR για πολλά ξενοδοχεία και μεγάλους ξενοδοχειακούς ομίλους της χώρας είναι σε θέση να γνωρίζει επακριβώς τις ιδιαίτερες ανάγκες του ξενοδοχειακού κλάδου. Παράλληλα, η εκπαιδευτική ομάδα η οποία αναλαμβάνει τά διεπιχειρησιακά και ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια διαθέτει την αρτιότερη κατάριση καθώς συγκροτείται από πρώην μέλη της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και μέλη νομοπαρασκευαστικών επιτροπών (για την προστασία προσωπικών δεδομένων, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, το δίκαιο ηλεκτρονικών επικοινωνιών κ.α.), από καθηγητές πανεπιστημίων των Σχολών Νομικής, Πληροφορικής και Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων και από ειδικούς επιστήμονες, νομικούς και μηχανικούς πληροφορικής, οι οποίοι διαθέτουν τόσο το θεωρητικό, όσο και το πρακτικό υπόβαθρο για την ολιστική προσέγγιση των νομικών, διακυβερνητικών και επιχειρησιακών - τεχνικών πτυχών που απορρέουν από τον Κανονισμό. 

Διαχείριση μη εξυπηρετούμενων απαιτήσεων μέσω της Αναγκαστικής Εκτέλεσης και Πλειστηριασμού

«Διαχείριση μη εξυπηρετούμενων απαιτήσεων εταιρικής και λιανικής τραπεζικής μέσω της Αναγκαστικής Εκτέλεσης και Πλειστηριασμού, σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις του θεσμικού και κανονιστικού πλαισίου (ν. 4512/2018, ν. 4446/2016 και ν. 4335/2015)» (Θεωρητική και Πρακτική προσέγγιση)

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ: «Διαχείριση απαιτήσεων σε οριστική καθυστέρηση μέσω: α) Εξωδικαστικού διακανονισμού – Ρύθμισης, β)  Αναγκαστικής Είσπραξης, γ) Πτώχευσης

«Διαχείριση απαιτήσεων σε οριστική καθυστέρηση μέσω των διαδικασιών: α) Εξωδικαστικού διακανονισμού – Ρύθμισης, β)  Αναγκαστικής Είσπραξης και γ) Πτώχευσης,

σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις του θεσμικού και κανονιστικού πλαισίου (ν. 4335/2015 και ν. 4446/2016)» (Πρακτική προσέγγιση)

Επιμορφωτικό Σεμινάριο: Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων *General Data Protection Regulation (GDPR)*

Σεμινάριο GDPR

Η Taseis έχει συγκροτήσει την πλέον κορυφαία ομάδα στην χώρα πάνω στην προστασία των προσωπικών δεδομένων έχοντας ήδη αναλάβει δεκάδες  έργα συμμόρφωσης με τον Γενικό κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων GDPR. Αποτελείται από πρώην μέλη της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέλη νομοπαρασκευαστικών επιτροπών (για την προστασία προσωπικών δεδομένων, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, το δίκαιο ηλεκτρονικών επικοινωνιών κ.α.), από καθηγητές πανεπιστημίων των Σχολών Νομικής, Πληροφορικής και Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων καθώς και από ειδικούς επιστήμονες, νομικούς και μηχανικούς πληροφορικής, οι οποίοι διαθέτουν τόσο το θεωρητικό, όσο και το πρακτικό υπόβαθρο για την ολιστική προσέγγιση των νομικών, διακυβερνητικών και επιχειρησιακών - τεχνικών πτυχών που απορρέουν από τον Κανονισμό. Η εμπιστοσύνη σας στον φορέα μας αποτελεί επένδυση στο αύριο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ:

 

Γενικό Πρόγραμμα GDPR "Ο Κανονισμός GDPR στις επιχειρήσεις" (24 εκπαιδευτικές ώρες)
09 Οκτωβρίου 2018 (1η μέρα), 10.00 - 17.00
10 Οκτωβρίου 2018 (2η μέρα), 10.00 - 17.00
11 Οκτωβρίου 2018 (3η μέρα), 10.00 - 17.00

Ο Κανονισμός GDPR στις ξενοδοχειακές Μονάδες  (16 εκπαιδευτικές ώρες)
30 & 31 Οκτωβρίου 2018 | ωράριο 10.00 - 17.00 

 

Διαχείριση «κόκκινων» δανείων και πιστώσεων μέσω του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων – ν. 4469/2017

ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Με το ισχύον θεσμικό και κανονιστικό πλαίσιο και ιδιαίτερα με το ν. 4469/2017 δίδεται η ευκαιρία στις βιώσιμες επιχειρήσεις, που παρουσιάζουν προβλήματα, να υπαχθούν στην εξωδικαστική διαδικασία ρύθμισης των οφειλών τους. Κάτω απ’ αυτά τα δεδομένα, τα αρμόδια στελέχη των τραπεζών και των λοιπών πιστωτών καθώς και οι λογιστές, οι οικονομολόγοι και οι δικηγόροι και νομικοί σύμβουλοι καλούνται να κατευθύνουν, αν προτείνουν λύσεις και συχνά να πάρουν κρίσιμες αποφάσεις για την οριστική αντιμετώπιση του θέματος των «κόκκινων» δανείων και πιστώσεων καθώς και για την αποτελεσματική διαχείρισή τους με τα νέας γενιάς «εργαλεία» που προσφέρει το θεσμικό και κανονιστικό πλαίσιο.
 

Χερσαία & Θαλάσσια Μεταφορά Εμπορευμάτων

xersaia_thalassia_metafora_emporeumatwn

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατάρτιση και επιμόρφωση στελεχών μεταφορικών και ναυτιλιακών επιχειρήσεων, υπευθύνων Operation, Φορτώσεων, υπευθύνων συμβάσεων μεταφοράς (ναυλωτές, πράκτορες, μεσίτες), στελεχών ασφαλιστικών επιχειρήσεων στον κλάδο μεταφοράς (underwriting και claims). 

Κοινωνικώς επιχειρείν στα Μη Κερδοσκοπικά Νομικά Πρόσωπα

Σκοπός είναι η σύνδεση των επιχειρηματικών πρακτικών με τη λειτουργία των Mη κερδοσκοπικών νομικών προσώπων στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Αειφόρου Ανάπτυξης μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης. Ειδικότερα, το σεμινάριο αποτελεί ένα up-dated ζωντανό εργαστήριο – οδηγό για την πρακτική επιμόρφωση πάνω σε θέματα που αφορούν τις δυνατότητες οικοδόμησης συνεργειών και δικτύωσης μεταξύ εμπορικών επιχειρήσεων και Μη Κερδοσκοπικών Νομικών Προσώπων, με σκοπό winwin συνεργασίες και την εναρμόνιση των επί μέρους εμπορικών στόχων των επιχειρήσεων με το γενικό κοινωνικό συμφέρον, την κοινωνική οικονομία και την ανάπτυξη.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΣΑΙΑ & ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ με τον Χρ.Καραμπάγια

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατάρτιση και επιμόρφωση στελεχών χερσαίας και ναυτικής εργασίας (κατασκευαστικών επιχειρήσεων, εργολάβων, μηχανικών, τεχνικών συμβούλων, στελεχών ναυτιλιακών επιχειρήσεων για την ασφάλεια στο πλοίο, στελεχών ασφαλιστικών επιχειρήσεων στον κλάδο ατυχημάτων). 

Σελίδες

Εγγραφή στο RSS - Νομικά - Θεσμικού Πλαισίου

Μας εμπιστεύτηκαν

Taseis Newsletter

Δείτε τα τελευταία νέα μας

100% spam free.

ISO 9001:2015

Η Taseis Management εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013

H Taseis Management έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών για τις Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες που παρέχει.

ISO 27001:2013 logo

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Taseis Management ΕΠΕ Αιόλου 72, 10559, Αθήνα
tel: 210 3310240 - 241 fax: 210 3310267
e-mail: info[at]taseism.gr

Τρόποι Πληρωμής